میرسلیم باز هم در حمایت از خودروسازان حرف زد: در چندماه اخیر حمله‌های غیرمنصفانه‌ای را علیه صنعت خودرو و بدبین کردن مردم اجرا کردند/ دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی رقبای خارجی را به خشم آورده !

میرسلیم باز هم در حمایت از خودروسازان حرف زد: در چندماه اخیر حمله‌های غیرمنصفانه‌ای را علیه صنعت خودرو و بدبین کردن مردم اجرا کردند/ دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی رقبای خارجی را به خشم آورده !

مسایل اقتصادی و کلان کشور و هزینه های تمام شده تولید در قیمت فروش خودرو موثرند که عمده آن‌ها در اختیار خودروساز نیست؛ مانند قیمت مواد اولیه و واسطه‌ای، دستمزدها و هزینه‌های مالی.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افزایش کیفیت و تنوع محصول در غرفه ایران خودرو نسبت به سال‌های گذشته کاملا مشهود است.

به گزارش تسنیم، مهندس سیدمصطفی میرسلیم، در بازدید از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه شهر آفتاب، اظهار کرد: اقدامات خوبی در گروه صنعتی ایران خودرو در حال اجراست و این خودروساز برای تولید خودروی برقی و ترکیبی برنامه‌هایی در دست دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توسعه فناوری، محصولات جدید ایران خودرو قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی شده‌اند.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف کیفی تولید و تنوع بخشی به محصولات باید حمایت‌های مالی لازم صورت گیرد و این اطمینان به مردم داده شود که خودروسازان ما توان تولید محصولات غیرتجملی، ولی با کیفیت و قابل رقابت را دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مسایل اقتصادی و کلان کشور و هزینه های تمام شده تولید در قیمت فروش خودرو موثرند که عمده آن‌ها در اختیار خودروساز نیست؛ مانند قیمت مواد اولیه و واسطه‌ای، دستمزدها و هزینه‌های مالی.

مهندس میرسلیم ادامه داد: معتقدم در خودروسازی نوین کشور پیشرفته‌هایی صورت گرفته که با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌های تحمیلی قابل دفاع است و همین دستاوردهای ارزشمند، بسیاری از رقبای خارجی و واسطه‌های داخلی آن‌ها را که روی نابودی صنعت خودروی ایران پس از اعمال تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه حساب می‌کردند، به خشم آورده و در چندماهه اخیر حمله‌ها و هجمه‌های غیرمنصفانه و همه‌جانبه‌ای را علیه صنعت خودرو و بدبین کردن مردم و مسوولان به فعالیت‌های کارکنان خدوم آن صنعت طراحی و اجرا کردند تا مانع اصلاحات و پیشرفت در این صنعت شوند.

وی به فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: امکانات لازم در حوزه های ساختاری و فنی و پشتیبانی برای رسیدن به این اهداف باید فراهم شود و خودروسازان ما توان خارج کردن محصولات قدیمی از مدار تولید و عرضه محصولات جدید را دارند.

مهندس میرسلیم گفت: ایران‌خودرو، دیگر خودروساز ۳۰ سال پیش نیست که فقط پیکان تولید می کرد بلکه در بخش فنی و زیر ساخت، توان طراحی و توسعه و تولید انبوه خودروهای جدید را پیداکرده ‌است.

نظرات بسته شده است.