پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی امشب به دهک های یک تا چهار

یارانه ۲۲ بهمن ماه به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان یارانه طرح حمایت معیشتی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه واریز می‌شود.

براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، دولت تا فرداشب یک یارانه به مناسبت ۲۲ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

یارانه ۲۲ بهمن ماه به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان یارانه طرح حمایت معیشتی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این خصوص اعلام کرده است: برحسب دستور ریاست محترم جمهوری، آیت الله رئیسی و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان(به ازای هر نفر) واریز می‌شود.

امید حاجتی در این خصوص گفت: این مبلغ به جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و برحسب دستور ریاست محترم جمهور، دکتر آیت الله رئیسی به حساب این سرپرستان واریز می‌شود.

او در خصوص مشمولان توضیح داد: این مرحله از یارانه حمایتی براساس دهک‌های شناسایی شده‌اند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور صورت گرفت، پرداخت می‌شود.

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی مربوط به ۲۲ بهمن ماه به هر یک از اعضای خانوارهایی تعلق می‌گیرد که در دهک‌های اول تا چهارم قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.