Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

HERE بهترین پلتفرم نقشه و مسیریابی جهان شد

در حالی که بسیاری گوگل مپ را بهترین پلتفرم نقشه و مسیریابی جهان می‌دانند، اما بررسی‌های جدید نشان می‌دهد یک پلتفرم کمتر شناخته شده توانست با سبقت از نقشه گوگل در جایگاه نخست قرار بگیرد.

بسیاری از کاربران گوگل مپ را به عنوان بهترین نقشه و پلتفرم مسیریابی در جهان می‌دانند، اما بررسی‌های جدید حاکی از آن است که پلتفرم شرکت HERE از نرم افزار قدرتمندتری بهره می‌برد و طی همکاری با برندهای بیشتر توانسته از نقشه گوگل سبقت بگیرد.

HERE بهترین پلتفرم نقشه و مسیریابی جهان شد

کانترپوینت که به عنوان یک شرکت تحقیقاتی معتبر شناخته می‌شود اخیرا معروف‌ترین پلتفرم‌های نقشه‌برداری و مسیریابی در جهان را در ۷ دسته‌بندی مختلف نظیر اطلاعات نقشه، همکاری‌های تجاری، اکوسیستم توسعه‌دهندگان و خدمات موقعیتی مورد بررسی قرار داد که نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت HERE توانست با سبقت از گوگل در رتبه نخست قرار بگیرد.

HERE بهترین پلتفرم نقشه و مسیریابی جهان شد

سقوط گوگل مپ به جایگاه دوم

گوگل با وجود درخشش در دسته‌بندی‌هایی چون استفاده از واقعیت افزوده، جدید بودن داده‌ها و پوشش نقشه در رتبه دوم این تحقیقات جای گرفت. همچنین شرکت چینی TomTom نیز در حوزه پوشش نقشه‌های آفلاین، مسیریابی و خدمات ضروری ویژه رانندگان مدرن درخشان ظاهر شد. طبق اعلام کانترپوینت، پلتفرم چینی TomTom با شرکت‌های بزرگ حوزه خودرو همکاری‌های جدیدی را آغاز کرده که می‌تواند رتبه آن را در آینده ارتقا دهد.

در مجموع شرکت HERE توانست در بیش از ۴۰ بخش شامل امنیت، حریم خصوصی، پشتیبانی توسعه‌دهندگان، ردیابی و تشخیص موقعیت، خدمات خودروهای الکتریکی، مسیریابی، نقشه محیط‌های سرپوشیده، جدید بودن اطلاعات و عمق داده‌های نقشه درخشان ظاهر شود. گوگل مپس نیز در بخش سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی، نقاط مورد نظر (POI)، واقعیت افزوده، عمق و پوشش کلی اطلاعات نقشه عملکرد مناسبی داشته است. از عملکرد پلتفرم TomTom نیز می‌توان به بخش مسیریابی و پوشش نقشه‌های آفلاین اشاره کرد.

شرکت گوگل سخت در تلاش است تا در حوزه خدمات نرم افزار بازار خودرو به بهترین ارائه‌دهنده تبدیل شود. گوگل برای تحقق اهداف خود سعی دارد خودروسازان را به استفاده از پلتفرم Android Automotive ترغیب کند تا خودروسازان بیشتری از طریق این پلتفرم تمام ابزارهای ضروری برای کسب اطلاعات یا سرگرمی در خودروها را تامین کنند.

همچنین گوگل اخیرا با خودروسازان بزرگی چون رنو و ولوو همکاری‌هایی را آغاز کرده تا طی سال‌های آینده محصولات این شرکت‌ها به استفاده از Android Automotive روی بیاورند. این سیستم عامل در کارخانه روی محصولات نصب خواهد شد و با سرویس‌های گوگل یکپارچگی عمیقی خواهد داشت. همچنین کاربران با این اکوسیستم قادرند به آسانی به خدماتی چون گوگل مپ و گوگل اسیستنت دسترسی پیدا کنند.

منبع گجت نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.