اشتیاق مسافران جنوب برای رزرو اقامتگاه‌های بوم ‌گردی

به گزارش خبرگزاری ایسنا چند سالی است که مسافران برای اقامت از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استفاده می‌کنند. این اقامتگاه‌ها با هتل، هتل آپارتمان، ویلا و دیگر مکان‌های اقامتی بسیار متفاوت است. بوم‌گردی‌ها در مناطق جنوبی کشور طرفدار زیادی دارد.

 

اشتیاق مسافران جنوب برای رزرو اقامتگاه‌های بوم ‌گردی

اقامتگاه گاروم‌زنگی؛ هنگام

 

بوم‌گردی گاروم‌زنگی ۸ اتاق برای اجاره به مسافران و گردشگران و بوم‌گردان اختصاص داده است. ظرفیت اتاق‌ها متفاوت بوده و از ۳ نفر شروع می‌شود. حداکثر تعداد ظرفیت اتاق‌ها در اقامتگاه گاروم‌زنگی ۶ نفر است و برای تمامی ظرفیت، امکانات خواب مانند تخت‌خواب یا رخت‌خواب سنتی قرار دارد.

امکانات داخلی و اختصاصی اقامتگاه را حمام، سرویس بهداشتی ایران و فرنگی، یخچال و کتری برقی تشکیل داده است. یکی از ویژگی‌های این اقامتگاه وعده صبحانه است. صبحانه در این بوم‌گردی به همه مهمانان به صورت رایگان داده خواهد شد.

اجاره اقامتگاه بوم‌ گردی به شما این امکان را خواهد داد تا با سبک و روش زندگی مردم مهربان و خونگرم جزیره هنگام آشنا شوید. سایت جاباما برای رزرو و اجاره این اقامتگاه بوم‌گردی به شما خدمات ارائه خواهد داد. جاباما، مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران است.

اقامتگاه بوم‌گردی گاروم‌زنگی به تعدادی از جاذبه‌های گردشگری جزیره هنگام مانند محل زندگی آهوها، ساحل برشه، درخت ۸۰۰ ساله جزیره، ساحل خماسی، خاردم مصری و… بسیار نزدیک است. برای گشت و گذار و دیدن بقیه جزیره نیز می‌توانید از راهنمای محلی اقامتگاه کمک بگیرید.

 

اقامتگاه نخل ناخدا؛ قشم

 

اقامتگاه نخل ناخدا در جزیره قشم به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قسمت شمالی اقامتگاه ۶ اتاق با امکانات ویژه و وی‌آی‌پی دارد اما ۶ اتاق جنوبی، سنتی است. قسمت جنوبی ۲ سوئیت نیز دارد که به صورت خانوادگی می‌توان از آن استفاده کرد.

تفاوت اتاق‌های بخش شمالی و جنوبی در قسمتی از امکانات خواهد بود. اتاق‌های وی‌آی‌پی امکاناتی از جمله یخچال، کولرگازی، تخت خواب، تلویزیون و… دارد و چیدمان اتاق به سبک معماری مدرن خواهد بود. تفاوت اتاق‌های سنتی در آیینه‌کاری آنها است. این اتاق‌ها از عجایب هفت‌گانه جزیره قشم الهام گرفته است.

اقامتگاه نخل ناخدا با جنگل حرا کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. این جنگل از مهم‌ترین دیدنی‌ها و جاذبه‌های قشم به شمار می‌رود. لیدر محلی اقامتگاه شما را تا این جنگل زیبا همراهی خواهد کرد. ویژگی جنگل حرا تبدیل آب شور به آب شیرین است.

خدمات وعده‌های غذایی در این اقامتگاه ارائه خواهد شد. صبحانه، ناهار و شام را شما می‌توانید داخل اقامتگاه میل کنید و از غذاهای محلی قشم لذت ببرید. این اقامتگاه برنامه‌ای برای بازدید از شترسواری در قشم دارد و شما همراه یک راهنمای محلی از این فضا دیدن خواهید کرد. موسیقی زنده محلی در این اقامتگاه لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. شما با اقامت در بوم‌گردی نخل ناخدا از خدمات یوگا و مدیتیشن نیز بهره خواهید برد.

 

اقامتگاه پاروکش؛ هنگام

 

هنگام با جزیره قشم و بندرعباس فاصله کمی دارد. این جزیره یک اقامتگاه بوم‌گردی بسیار زیبا دارد که به نام خانوادگی میزبان اسم‌گذاری شده است. اقامتگاه پاروکش بالای هزار متر کل بنای آن است. این اقامتگاه برای مهمانان خود از رخت‌خواب سنتی استفاده کرده است.

اشتیاق مسافران جنوب برای رزرو اقامتگاه‌های بوم ‌گردی

سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در این اقامتگاه برای مسافران و طبیعت‌گردان ساخته شده است. پذیرش مهمان در اقامتگاه بوم‌گردی پاروکش به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. لازم به ذکر است که گفته شود این پذیرش در صورتی خواهد بود که شما بوم‌گردی را از سایت جاباما رزرو کرده باشید.

آب‌های خلیج فارس در کنار خاک سرخ این جزیره به شما شگفتی‌هایی را نشان خواهد داد. این جزیره از صخره‌های مرجانی پوشیده شده است. شما زمان اقامت در بوم‌گردی پاروکش خلیج فارس را خواهید دید. اتاق‌ها در این اقامتگاه منظره دریا را به شما هدیه می‌دهد. ظرفیت اتاق‌های این اقامتگاه ۵ نفر است و در نهایت ۸ نفر می‌توانند در یک اتاق اقامت داشته باشند.

 

اقامتگاه دهلیز؛ قشم

 

اقامتگاه دهلیز اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ نفره دارد. این اتاق‌ها بر اساس تعداد نفرات به شما تعلق خواهد گرفت. اسم اتاق‌ها در این اقامتگاه مجلس، ساوات و کوشکن انتخاب شده است. تمامی اتاق‌های بوم‌گردی دهلیز با رخت‌خواب سنتی برای هر نفر به صورت مجزا کامل شده است.

 

حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، کولر گازی و… امکاناتی است که به صورت اختصاصی در هر اتاق قرار گرفته است. رستوران، آلاچیق، تاکسی سرویس و… خدمات عمومی این اقامتگاه است.

بوم‌گردی دهلیز به مراکز خرید و تفریحی جزیره قشم دسترسی دارد. پاساژهای جزیره قشم با قیمت‌های مختلف برای خرید شما بنا شده است. این جزیره برای خرید بسیار مناسب است.

سایت جاباما برای رزرو و اجاره این اقامتگاه به شما پیشنهاد داده می‌شود. این سایت مرجعی کامل و بزرگ از اقامتگاه در ایران است. رزرو و اجاره اقامتگاه بوم‌گردی این جزیره‌ها را حتما از جاباما انجام دهید.

روستای لافت در چند کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد. این روستا بافت سنتی و تاریخی خود را حفظ کرده و ساختمان‌هایی با معماری ایرانی نیز دارد. یکی از سنتی‌ترین اقامتگاه‌های بوم‎گردی اقامتگاه دهلیز است.

اشتیاق مسافران جنوب برای رزرو اقامتگاه‌های بوم ‌گردی

جزیره هنگام یا قشم و دیگر شهرهایی که در جنوب ایران قرار گرفته‌اند همگی به سمت برپایی اقامتگاه بوم‌گردی سوق داده شده‌اند. امروزه تعداد این اقامتگاه‌ها در جنوب رو به گسترش است. مسافران و گردشگران مناطق جنوب نیز استقبال خوبی از این اقامتگاه‌ها داشته و تمایل زیادی به بوم‌گردی از خود نشان داده‌اند.

1 نظر
  1. آواتار خبرنگار اقتصادی
    خبرنگار اقتصادی می گوید

    ایولا

نظرات بسته شده است.