فوتبال ایران در آستانه فرار از یک دردسر بزرگ/ حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد!

طبق اعلام برخی منابع آگاه حکم سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه CAS شکسته شده است

یک پایگاه خبری ورزشی نوشت: وقتی مارک ویلموتس بعد از ماه ها بیکاری حاضر شد با دستمزدی پایین (حدود ۸۰۰ هزار دلار) هدایت رجا کازابلانکا مراکش را قبول کند، اینطور تصور می شد احتمالا رای دادگاه CAS صادر شده اما هنوز این حکم ابلاغ نشده است.

در این بین برخی منابع آگاه از ایران مدعی هستند حکم ۶.۲ میلیون یورویی ویلموتس در فیفا به ۲.۵ میلیون یورو در دادگاه CAS کاهش پیدا کرده است، خبری که اگر صحت داشته باشد می تواند فوتبال ایران را از دردسری بزرگ نجات بدهد.

طبق قوانین فیفا چون ویلموتس با فدارسیون فوتبال ایران قرارداد ۳ ساله امضا کرده و پولش را سر موعد دریافت نکرده بود، باید کل پول ۳ سالش را می گرفت و به همین دلیل هم ایران محکوم به پرداخت ۶.۲ میلیون یورو به او شد.

با این حال احکام دادگاه CAS طبق قوانین کشور سوییس اجرا می شود و در آن مجازات باید با جرم متناسب باشد، در مورد ویلموتس استنباط این دادگاه این است فردی که کمتر از یک سال در یک کشور کار کرده است حقش نیست کل پولش را بگیرد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت ۲.۵ میلیون یورو شده است.

حالا همه در انتظار ابلاغ رسمی حکم ویلموتس هستند تا ببینند آیا ایران می تواند از پرداخت یک خسارت وحشتناک جان سالم به در ببرد یا نه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.