بازداشت شرور سابقه‌دار با ۱۰ نوچه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۱۷ مجرم خبر داد.

 

بازداشت شرور سابقه‌دار با ۱۰ نوچه
سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران از اجرای طرح امنیت محله محور در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: در اجرای سلسله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ری با رویکرد امنیت محله محور پاکسازی نقاط آلوده و محل های جرم خیز توسط کلانتری ها و پلیس های تخصصی ویگان امداد در روز گذشته اجرا درآمد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته ۲۱۷نفر در تمامی جرائم دستگیر شدند، اعلام داشت: ۴۳ نفر از این متهمان سارق در جرائم مختلف بوده که در این خصوص پرونده های قضائی تشکیل شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این طرح ۳دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این طرح ۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۲۷گرم انواع مواد مخدر کشف شد که هر ۳ متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
وی به توقیف ۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف و کشف ۲ قبضه سلاح گرم به همراه ۴تیغه خشاب و ۱۹۰فشنگ جنگی اشاره کرد و تصریح کرد: با تلاش ماموران از ۲۳۶ واحد صنفی بازدید شد و ۱۲ واحد صنفی اخطار پلمب دریافت کردند.
سرهنگ جلیلیان در خصوص برقراری نظم عمومی و جلوگیری از رعب و وحشت و درگیری در معابر عمومی، گفت: در بررسی های پلیسی مشخص شد که یک شرور سابقه دار با نوچه پروری نظم عمومی منطقه را برهم زده اند که پس از هماهنگی قضائی این متهم به همراه ۱۰ شرور نوپا دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: اجرای سلسله طرح های محل محور پاکسازی نقاط جنوبی و آلوده از سارقان، فروشندگان مواد مخدر ، اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی و معتادان متجاهر با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلفی مماشات نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.