وزیر ارشاد: حاضر نیستم با خانواده‌‌ فیلم ایرانی ببینم

وزیر ارشاد گفت: وضعیت سینما واقعا اشکال دارد؛ من حاضر نیستم فیلمی را با خانواده ام ببینم؛ چطور می‌توانم اجازه بدهم که مردم ما این فیلم را ببینند؟!

محمدمهدی اسماعیلی گفت:

* آیا وضعیت سینما ما قابل قبول است؟ آیا مشکل دارد یا ندارد؟ من نمی‌توانم حرف‌هایی بزنم که همه از من تعریف کنند. وضعیت سینما واقعا اشکال دارد. من مواجه هستم با انبوهی از فیلم هایی که در نوبت اکران هستند.

* من خودم را موظف می‌دانم که این فیلم‌ها را تماشا کنم و می‌بینم که بعضی‌هایشان اشکالاتی دارد. من حاضر نیستم فیلمی را با خانواده ام ببینم؛ چطور می‌توانم اجازه بدهم که مردم ما این فیلم را ببینند. خود اهالی سینما باید کمک کنند این وضعیت را تغییر دهیم.

* قطعا حوزه مدیریتی ما از آثاری که به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ما توجه دارند حمایت می‌کند. من خودم را سرباز این مردم و نظام می دانم. تا روزی که در خدمت مردم هستم در پایبندی جدی به صیانت از فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید خواهم کرد.

* من معتقدم که با کرونا باید زندگی کرد. خوشبختانه زمینه‌های عادی سازی فعالیت های کشور در دوران کرونا فراهم شده است. بر اساس نظرسنجی‌ها بیشترین میزان مصرف فرهنگی و هنری ما در حوزه موسیقی است.

* امیدوارم هنرمندان موسیقی به میدان بیایند و اجرای کنسرت‌های در شهرهای مختلف آغاز شود. در این رابطه ثبت نام را از روز گذشته (شنبه) رسما شروع کردیم و امیدواریم تا انتهای آبان کنسرت‌ها دوباره راه بیفتند. نمایش فیلم های سینمایی‌مان هم با حجم بالای مخاطب در سالن‌ها مواجه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.