نگاهی کوتاه به زندگی حضرت ابوالفضل با «کفیل»

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «کفیل»، زندگی حضرت ابوالفضل (ع) در آینه روایت‌های کوتاه است. اثری ویژه ایام اربعین حسینی که حال‌وهوای جالب‌توجهی در خواننده ایجاد می‌کند.

نگاهی کوتاه به زندگی حضرت ابوالفضل با «کفیل»

این کتاب روان و خوش‌خوان به قلم ناهید حسن‌پور در زمانی کوتاه خواننده را با مرور زندگی حضرت عباس (ع) از زمان خواستگاری و ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت ام‌البنین (س) تا تولد قمر بنی‌هاشم و بزرگ‌شدن و رشادت‌هایش روبه‌رو می‌کند.

در مقدمه کتاب آمده است:

«کتاب «کفیل»، از زندگی مردی می‌گوید که افسانه نیست؛ پدرش علی (ع) نام داشت و بردن همین نام، کافی است تا بدانیم او از نسل چه کسی است. کفیل، از پهلوانی می‌گوید که پهلوانان عالم، به نام او اقتدا می‌کنند و شهدا به حالش حسرت می‌خورند. کفیل، از معنای حقیقی غیرت می‌گوید؛ از قامت جوانمردی، از چشم‌هایی که آب را شرمنده نجابت خود کرد و از قهرمان نهر علقمه؛ عباس‌بن‌علی (ع).
کفیل، از برادر زینب (س) می‌گوید و از برادر حسین (ع)؛ عَلَم‌دار بزرگ ولیّ‌عصر، یکّه‌امیر سپه کربلا. کفیل افسانه نیست. گوشه‌هایی از زندگی جوانمردی است که مثل یک عَلَم، هیچ‌وقت بر زمین نماند و مانند پدرش، اسدالله‌الغالب خواندش تا حیدری دیگر در میدان تکرار شود و بعد هم حیدرها.
این اثر را به تمام دوستداران حضرت ابوالفضل (ع) تقدیم می‌کنیم.»

نسخه‌ کاغذی این کتاب را می‌توانید با قیمت ۳۹ هزار تومان از سایت نشر صاد تهیه کنید.

۵۸۲۴۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.