مشخصات کلیدی گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) فاش شد

سامسونگ مشغول آماده‌سازی یک تبلت مقرون به صرفه جدید در سری گلکسی تب ای است و اولین تصاویر این محصول هفته گذشته منتشر شدند. این تبلت جدید که گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ (Galaxy Tab A8 2021) نام خواهد داشت، بنا به جدیدترین اطلاعات به دست آمده توسط ۹۱mobiles، در ماه اکتبر و با تراشه پردازشی اسنپدارگون روانه بازار خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.
از لحاظ میزان حافظه، خریداران گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) امکان انتخاب ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم را خواهند داشت و فضایی که برای ذخیره سازی اطلاعات در نظر گرفته شده، ۱۲۸ گیگابایت است. البته، سامسونگ قصد دارد یک شیار کارت حافظه هم تعبیه کند تا مشکلی از بابت کمبود فضا پیش نیاید.مشخصات کلیدی گلکسی تب ای 8 (2021) فاش شد
گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) یک تبلت مقرون به صرفه خواهد بود و برای پایین نگه داشتن قیمت، سامسونگ همچنان مجبور شده از نمایشگر LCD TFT استفاده کند؛ نمایشگری که به گفته منابع خبری، رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۲۰۰p) خواهد داشت.
شایعات همچنین حکایت از این دارند که گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) به همراه گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای (Galaxy S21 FE) و در یک رویداد مشترک معرفی خواهد شد. این گوشی هم جزو مورد انتظارترین محصولات شرکت کره‌ای است که اخیراً اخبار و حواشی پیرامون آن به شدت بالا گرفته است. با این حال، هنوز هیچ تاریخ خاصی از سوی سامسونگ اعلام نشده و باید منتظر انتشار دعوتنامه برای رویداد بعدی گلکسی آنپکد باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.