عرضه اولین گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد

همانطور که می‌دانید، سامسونگ تا چند هفته دیگر از دو گوشی تاشوی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip 3 طی کنفرانسی رونمایی خواهد کرد. از طرف دیگر حالا شایعاتی مطرح است که گوگل نیز گوشی تاشوی خود با نام Pixel Fold را تا پایان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. به اعتقاد یک فرد متخصص در صنعت صفحه‌نمایش، پیکسل تاشو را قرار است نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ببینیم، همچنین این غول دنیای نرم‌افزار، ممکن است در فکر عرضه یک گوشی با صفحه‌نمایش رولی (جمع شونده) نیز تا پایان سال ۲۰۲۱ باشد.
عرضه اولین گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد

مسیر راه گوگل پیکسل فولد

به نقل از BGR اگرچه گوگل در حفظ اسرار سری گوشی‌های نکسوس و پیکسل خود موفق نبوده است. اما این موضوع در مورد پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو (XL) و تاریخ دقیق عرضه آن‌ها، چندان صدق نمی‌کند. البته ما فعلاً مواردی مانند طراحی کلی و اطلاعاتی راجع به تغییرات اساسی در بخش دوربین‌ها را می‌دانیم. اما حالا به نظر می‌رسد به جز عرضه دو گوشی سری پیکسل ۶ باید منتظر عرضه اولین تاشوی گوگل با نام پیکسل فولد نیز تا پایان ۲۰۲۱ باشیم.
گفتنی است که طبق اخباری که از آسای شرقی به دستمان رسیده است، پیکسل فولد، یکی از گوشی‌های تاشویی حواهد بود به صفحه‌نمایش OLED با فناوری محافظ شیشه بسیار نازک یا UTG از طرف سامسونگ مجهز خواهد شد که نشان می‌دهد که مقاومت و دوام این گوشی نیز مااند گلکسی Z Fold 3 سامسونگ خواهد بود.

پیش‌بینی راس یانگ در مورد گوشی‌های تاشو ۲۰۲۱

علاوه بر این، یک متخصص حوزه نمایشگرهای موبایل با نام “راس یانگ” پیش‌بینی کرده است که ممکن است تا عرضه پیکسل رولی (جمع شونده) یک سال زمان باقی مانده باشد، اما پیکسل فولد را به احتمال زیاد تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهیم دید.
راس یانگ برای این حرفش به تعطیلی خط تولید Rollable ال‌جی، بعد از خداحافظی‌اش از دنیای گوشی‌های هوشمند و همچنین رونمایی چند ماه گذشته اوپو از گوشی رولی خود، استناد کرده است.
به هرحال، با تکیه بر گفته‌های این تحلیل‌گر و همچنین شایعات موجود، می‌توان انتظار داشت تا پایان سال ۲۰۲۱، عرضه حداقل ۸ گوشی با صفحه‌نمایش تاشو را نظاره‌گر خواهیم بود.
همچنین برای رونمایی گوگل از خانواده پیکسل ۶ نیز، باید تا اوایل اکتبر ۲۰۲۱، یعنی حدود ۲ ماه دیگر صبر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.