ستاد انتخابات: کمبود تعرفه نداریم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: هیچ گونه کمبود تعرفه در شعبه های اخذ رای وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سید اسماعیل موسوی روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد استقبال خوب مردم در انتخابات در سراسر کشور هستیم، گفت: خوشبختانه هیچ گونه کمبود تعرفه ای در شعب اخذ رای وجود ندارد و فرایند رای گیری به درستی در کشور در حال انجام است.

ستاد انتخابات: کمبود تعرفه نداریمدبیر ستاد انتخابات کشور  با بیان اینکه براساس قانون ۱۰ ساعت زمان رای گیری از ۷ صبح تا ۱۷بعد اظهر انجام شده اما با توجه به درخواست استانداران زمان رای گیری تمدید شده است، گفت: با تمدید زمان رای گیری این فرصت در اختیار مردم کشورمان قرار گرفته که از فرصت تمدید ایجاد شده برای رای دهی به نامزد مورد نظرشان استفاده کنند.

موسوی اظهار کرد: در صورت درخواست استانداران باز هم تمدیدهای یک ساعته خواهیم داشت و البته این تمدید ها با هماهنگی ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان خواهد بود.

وی اضافه کرد: البته انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را داریم و برای همین تصمیمات براساس منطقه و شهرستان خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده تا ساعت ۲۴ امکان تمدید وجود دارد و بعد از این زمان اگر افراد در داخل شعبه باشد، کار رای گیری از افراد داخل شعبه تا ساعت ۲ بامداد انجام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به استقبال خوب مردم از انتخابات،  گفت: خوشبختانه همکاران ما در سراسر کشور از هفت صبح که رای گیری را آغاز کرده اند در حال فعالیت هستند و طبق گزارش‌ها مشارکت خوبی را از مردم عزیز کشورمان شاهد هستیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: استفاده از ماسک و خودکار شخصی را مردم کشورمان در نظر داشته باشند. هیچ گونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رای وجود ندارد و فرایند رای گیری به نحو مطلوبی در کشور در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.