یاسر هاشمی: مادرم در آپارتمان خواهران و برادرانم، ساکن می‌شود/ با تبدیل منزل آیت‌الله هاشمی به موزه، بخشی از واقعیت‌ها برای مردم روشن می‌شود

  در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جزییات مصوبه هیات دولت برای تبدیل شدن منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خانه موزه […]

 

فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جزییات مصوبه هیات دولت برای تبدیل شدن منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خانه موزه توضیح داد.
یاسر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تغییر محل زندگی خانواده آیت الله هاشمی از جماران بیان کرد: طبق مصوبه هیات دولت منزل آیت الله هاشمی به خانه موزه تبدیل خواهد شد .
وی با استقبال از این اقدام دولت اظهارکرد:‌ به نظر می‌رسد این تصمیم مناسبی باشد که مردم با نحوه زندگی آیت الله هاشمی آشنا شوند و با تبدیل شدن به خانه- موزه و دیده شدن صحنه‌هایی از زندگی شاید بخشی از واقعیت‌ها برای مردم بهتر روشن شود .
فرزند آیت الله هاشمی افزود: در حال حاضر همسر آیت‌الله هاشمی در جماران است و تصمیم گرفته شده ایشان در آپارتمانی که متعلق به خواهران و برادرانم است، سکونت کند.
هاشمی در مورد زمان اجرای این تصمیم گفت: در تلاش هستیم این امر در ایام سالگرد صورت گیرد اما با توجه به اینکه هنوز بخش‌هایی از کار باقی مانده است، شاید این امر با تاخیر مواجه شود.

منبع: ایلنا

نظرات بسته شده است.