بررسی اثرات استفاده از جم در بازی پابجی موبایل

بازی هایی که قابلیت نصب شدن بر روی انواع گوشی های موبایل را دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار می باشند زیرا با توجه به اینکه گوشی های موبایل یک ابزار همیشه در دسترس اند، به راحتی می توان در زمان و مکان های مختلفی از بازی های نصب شده بر روی آن نهایت لذت را برد.

بازی پابجی یکی از بازی های نام آشنا می باشد که افراد زیادی را به خود وابسته کرده است و آن هم به دلیل جذاب بودن و هیجان بالای مراحل این بازی می باشد. نسخه این بازی که قابلیت نصب بر روی گوشی را دارد، در بین گیمرها محبوب تر است و این را از تعداد نسخه های نصب شده آن می توان فهمید. در ادامه شما را با پول این بازی و اثرات آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.
 
بررسی اثرات استفاده از جم در بازی پابجی موبایل
 

معرفی مختصری از بازی پابجی موبایل

نسخه بازی پابجی که قابلیت نصب بر روی گوشی های موبایل را دارد، با ورود به بازار به سرعت گیمرها را به سمت خود جذب کرد. پابجی یک بازی در سبک اکشن می باشد که رقابت و نبرد برای زنده ماندن صورت می گیرد. در این بازی با استفاده از تجهیزات مختلف، سلاح های گوناگون و … می توانید به تشکیل تیم بپردازید و نبردهای خود را با لذت بیشتری دنبال کنید.
در این بازی گرافیک بی نظیر همراه با افکت های صوتی عالی همراه شده است و که سبب می شود، گیمر فضای بازی را دوست داشته باشد. نبردهایی که با ۱۰۰ نفر انجام می شود و در نهایت گیمری پیروز می شود که در میان ۱۰۰ نفر زنده بماند، نهایت یک رقابت بی نظیر را فراهم می آورد.
در هر بازی شما در مقابل ۹۹ بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید. با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که میتوانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید.
 

ارز یا پول پابجی موبایل چیست؟

برای نبرد نیاز به تجهیزات است و این تجهیزات با پول خریداری می شوند. در بازی پابجی پول یا همان ارز بازی، یوسی نام دارد. داشتن یوسی و افزایش تعداد آن از اولویت های گیمرهای واقعی به شمار می رود زیرا استفاده از امکانات جدید است که بازی را لذت بخش تر می کند که آن هم نیازمند خرج کردن یوسی می باشد.
یوسی می تواند قسمت ها و آیتم های مختلفی از بازی را برای شما به نمایش درآورد که در حالت عادی، در اختیار گیمر قرار نمی گیرد و حتما باید آن ها را خریداری کند. استفاده از یوسی تاثیرات زیادی بر بازی دارد که در قسمت بعدی این تاثیرات ذکر شده است.
بررسی اثرات استفاده از جم در بازی پابجی موبایل

اثرات استفاده از یوسی در بازی پابجی موبایل

اینکه گیمرها به تعداد یوسی های خود در طول بازی توجه دارند، به علت تاثیرات مثبتی است که با استفاده و خرج کردن یوسی در بازی ظاهر می شود. اگر تجربه بازی در پابجی را داشته باشید، می دانید که یک بازی بسیار مهیج است که با خریداری آیتم های مختلف جذاب تر و هیجانی تر نیز می شود.
استفاده از یوسی یا همان خرج کردن آن در بازی پابجی، تاثیرات متعددی دارد که گیمر نتیجه این تاثیرات را در جذاب شدن بازی می بیند. در زیر به تاثیرات استفاده از یوسی اشاره شده است.

کاراکترهای بازی تجهیز می شوند.

پابجی یک بازی اکشن است که کاراکترهای آن باید به تجهیزات جنگی مجهز شوند تا در میدان نبرد پیروزی به دست آورند. در شروع بازی کاراکتر شما با امکانات اولیه ظاهر می شود که این امکانات برای نبردهای اولیه کافی است، اما  هر چه لول بالاتر برود نبردها نیز دشوارتر می شوند.
در نبردهای سطح بالا گیمری پیروز است که با تجهیزات مناسبی چون کلاه، تجهیزات حمل و نقل و … در میدان حاضر شود. این تجهیزات به کمک استفاده از یوسی امکان پذیر است و می توان تجهیزات جنگی مختلفی را خریداری کرد و یا اینکه تجهیزات قدیمی خود را به روز رسانی کرد.

نیروهایی با توانایی بالا در اختیار گیمر قرار می دهد.

در این بازی برای کاراکترها، توانایی و نیروهای تخیلی را همچون بازی های دیگر در نظر گرفته اند که استفاده از آن ها، به قوی شدن شما در میدان نبرد کمک می کند. خرید این توانایی و نیروها به کمک یوسی امکان پذیر است و با پرداخت آن می توانید شانس پیروزی خود را بالا ببرید.
 

به شما اجازه داده می شود که در بازی های رویال پس و الایت رویال شرکت کنید.

شرکت در این رقابت ها و گذراندن مراحل در نظر گرفته شده آن، پی سی های زیادی را به عنوان پاداش نصیب گیمرها می کند بنابراین شرکت در این رقابت ها برای گیمرها ضروری است زیرا تعداد زیادی یوسی به دست می آورند.
برای شرکت در رقابت های رویال پس، باید در ابتدا تعدادی یوسی پرداخت کنید که این کار عاقلانه به نظر می رسد زیرا با شرکت در این رقابت ها و به دست آوردن پیروزی، یوسی زیادی به دست می آورید.
 
بررسی اثرات استفاده از جم در بازی پابجی موبایل

خرید جم پابجی موبایل از چه روشی امکان پذیر است؟

همان طور که مشخص شد، یوسی می تواند بر بازی تاثیرات زیادی داشته باشد و بازی را زیباتر کند. داشتن تعداد زیادی یوسی، استفاده از آیتم ها و تجهیزات را فراهم می آورد که یکی از راه های ساده افزایش آن، خریداری یوسی است.
در کشورهای دیگر که تحریم نیستند به سادگی از طریق خود بازی می توانند نسبت به انجام این کار اقدام کنند، اما در ایران اینگونه نیست و باید از وبسایت های واسطه کمک گرفت. شما با پرداخت مقدار مشخصی پول می توانید اقدام به تهیه و خرید جم پابجی نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.