بدنساز شرور تهران نقره داغ شد/ قدرت نمایی به شیوه وحید مرادی

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل کری خوانی و قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار “علی ذوالقدری” بیان داشت: در رصدهای فضای مجازی مشخص شد، فردی پس از نزاع دسته جمعی در مقابل باشگاه بدنسازی در غرب تهران با انتشار کلیپی در فضای مجازی در صدد کری خوانی و قدرت نمایی و ایجاد ناهنجاری در فضای مجازی بود که بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت با انتشار این کلیپ بازتاب گسترده در فضای مجازی ایجاد شد به نحوی که تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی را برای شهروندان فراهم آورد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی عامل اصلی این نزاع و شرارت شناسایی و مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است، افزود: در بررسی های تکمیلی مخفیگاه متهم در محدوده “باغ فیض” شناسایی و تردد وی تحت مراقبت ماموران این پلیس قرار گرفت.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی تهران انگیزه خود را کری خوانی و قدرت نمایی اعلام کرد.بدنساز شرور تهران نقره داغ شد/ قدرت نمایی به شیوه وحید مرادی|خبر فوری

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، متهم با دستور قضائی برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری سایر همدستانش در اختیار این پلیس قرار دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.