دلنوشته آنا نعمتی/ هر لحظه خودت باش ، تابو خیال است و بشکن و خودت را در آغوش بگیر”

 

آنا نعمتی، بازیگر مشهور سینما دلنوشته‌ای در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد و در آن از غم‌ها، شادی‌ها، سختی‌ها، موفقیت‌ها و خاطرات خود نوشت.

بازیگر فیلم‌های “برف روی شیروانی داغ” و “زن دوم” در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی را منتشر کرد و نوشت: “سالها میگذرد ، چشم بر هم میزنی ، زمانها در هم ادغام میشود .گاهی به عکسی که نگاه میکنم ، از خودم میپرسم آن زمان خاص در کجا سیر میکردم ، نگاهم به زندگی و خودم و اطرافم چه بوده ! آرزو هایم چه بوده ! اهدافی که دنبال میکردم ! دوستانم آن زمان چه کسانی بودند ؟ آیا هنوز هم هستند ؟ آیا آن زمان همه چیز درست و بجا و سر جای خودش بود ! چقدر خوشحال و راضی بودم …

اول از همه جواب ها از ایگو ی عزیز شروع به تراوش کردن میکنه ، الان کجا و ان زمان کجا ، خیلی عمیق تر و اگاه تر شدی و… کمی بعد تر چیزهای دیگر به یاد میآیند ، ضمیر_ناخودآگاه صدایش در میاید ، غم ها ، شادی ها ، سختی ها ، موفقیت ها و خاطرات را مرور میکنی . میدانی که چه میگویم ؟! گاهی خنده بر لبانت و گاهی اشکی بر چشم .دلنوشته آنا نعمتی/ هر لحظه خودت باش ، تابو خیال است و بشکن و خودت را در آغوش بگیر"

سکوت میکنم ، عمیق تر ، دنبال چیزی میردم ، صدای یا حسی انگار خفه شده ، نادیده گرفته شده ..

خود ، اری خودم ، خودی که مدام برای تایٔید دیگران و جامعه کنار زده شد ، نادیده گرفته شد و، خودی که از ترس قضاوت های فردی و اجتماعی محکوم به دیده نشدن و انزوا شد .

خودم ، کودکی که در درونم یکدفعه ادای ادمهای بزرگ را در آورد برای چه ؟ برای کجا ؟ آیا برای خوشحالی خودش یا دیگرانی که میآیند و میروند و اغلب هم نمیمانند .

وای چقدر زیباست این لحظه که آگاه میشوی که هر آنچه بوده ، گذشته ، هست ، درست و بجا و به وقتش بوده. آن رویدادها ، آناهیتا ی الان را ساختند.

هر انسانی هر شرایط و هر موقعییت در زندگی من قدمی بزرگ در مسیر تکامل من بوده و هست ، معجزه پیدا کردن خودم

شادی خودم ، دوست داشته شدن خودم ، عشق به خودم ، توجه به خودم ..غرق شدن در خودم ، پیدا کردن ناشناخته های خودم ، وقت گذراندن با خودم ،

دوستی با خودم ….و تو میدانی که من چه میگویم …

تمرین برای خود بودن ، بهترین ِ خودم بودن ، شدن

هر لحظه خودت باش ، تابو خیال است و بشکن و خودت را در آغوش بگیر”

دلنوشته آنا نعمتی/ هر لحظه خودت باش ، تابو خیال است و بشکن و خودت را در آغوش بگیر"

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.