عامل گانگستربازی در میدان تره‌بار دستگیر شد

 

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران تیراندازی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ یزدان سلیمان آبادی در این باره اظهار کرد: اواسط آذرماه امسال خبری درباره وقوع یک فقره تیراندازی و شلیک تعداد ۳ تیر جنگی در  یکی از سالن های میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که موجب تخریب شیشه های یکی از غرفه های عامل گانگستربازی در میدان تره‌بار دستگیر شد|خبر فوریداخلی این بازار شده بود، به مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گزارش شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که علت اصلی این درگیری اختلاف حساب شخصی متهم با یکی از غرفه دارهای بازار میوه و تره بار بوده و متهم با تهیه یک قبضه سلاح جنگی ظاهرا قصد کشتن این فرد را داشته است. البته علیرغم تیراندازی و شلیک مستقیم به وی، گلوله ها کمانه کرده و فقط سبب تخریب شیشه های غرفه شده بود.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی با شناسایی هویت و مخفیگاه متهم حوالی میدان تره بار، تیمی از ماموران روز دوم دی ماه، با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و پس از دستگیری او را به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری با یک تیغه خشاب کشف شده و متهم به همراه اقلام کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.