برق گرفتگی در حمام جان زن و شوهر مشهدی را گرفت

برق گرفتگی در حمام جان زن و شوهر مشهدی را گرفت

مدیرمنطقه دوم عملیات آتش نشانی  مشهداظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام مشاهده دود از درون یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۳۸ را به محل حادثه در بولوار بهمن این شهر اعزام کرد.

علی پور افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل اعلامی و ورود به داخل منزل مشاهده شد قابلمه غذا به‌دلیل سوختگی محتویات داخل‌اش دچار آتش‌سوزی شده که بلافاصله آتش‌نشانان آتش را خاموش و در بررسی بیشتر منزل با پیکر بی‌جان یک زن ۴۵ ساله و مرد ۵۲ ساله در حمام این واحد مسکونی حدودا شصت متر مربعی مواجهه که به‌دلیل برق‌گرفتگی به‌طرز دلخراشی فوت شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع جریان برق این دو نفر را از محل خارج که کردند و سپس با حضور کارشناسان شرکت برق و بررسی اولیه این واحد مسکونی سیم‌کشی غیراصولی و فرسودگی سیم‌کشی این واحد مسکونی باعث اتصال برق با شبکه آب شرب داخل این منزل تشخیص داده شد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، همسر این فرد در داخل حمام در حال شستن لباس بوده که به یکباره دچار برق‌گرفتگی می‌شود و در پی این اتفاق همسر وی به قصد نجات این فرد وارد حمام شده که وی نیز دچار برق گرفتگی شده و هر دو نفر به طرز دلخراشی جان باختند.

شایان ذکر است؛ پیکر این دو نفر تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد و تحقیقات بیشتر در خصوص چگونگی دقیق وقوع  این حادثه تلخ توسط پلیس در جریان است.

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.