اسیدپاشی مرگبار دختر نوجوان روی پدرش

اسیدپاشی مرگبار دختر نوجوان روی پدرش

مأموران پلیس اعلام کردند مرد ۵۰‌ساله‌ای به نام حمید بر اثر شدت سوختگی با مایع اسیدی در بیمارستان فوت کرده است. تحقیقات نشان داد حمید عصر روز یک‌شنبه از بیمارستانی در شهرستان ورامین برای درمان به تهران منتقل شده‌است، اما تلاش پزشکان نتیجه نداده و مرد میانسال بر اثر سوختگی مایع اسیدی به کام مرگ رفته است.

پاشیدن مایع اسیدی روی پدر

برادر مقتول که در بیمارستان حضور داشت، درباره ماجرای اسیدپاشی روی بدن برادرش گفت: «برادرم همراه همسر و پسر معلولش و دختر ۱۷‌ساله‌اش به نام سحر در شهرستان ورامین زندگی می‌کرد. او زندگی خوبی داشت، اما از چند سال قبل که دخترش مشکل اعصاب و روان پیدا کرد، زندگی‌اش کمی با مشکل روبه‌رو شد و گاهی هم با دخترش درگیر می‌شد. همسر برادرم می‌گفت که دخترش بی‌حوصله است و همیشه با پدرش درگیر می‌شود، اما ما فکر نمی‌کردیم که او روزی روی بدن پدرش مایع اسیدی بپاشد و او را به قتل برساند.»

وی ادامه داد: «عصر روز یک‌شنبه همسر برادرم در حالی که گریه می‌کرد با من تماس گرفت و گفت برادرم دچار سوختگی شده است و بیمارستان ورامین او را جواب کرده و باید برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری منتقل کنیم. در حالی که شوکه شده‌بودم خودم را به بیمارستان رساندم و برادرم را به تهران منتقل کردیم. همسر برادرم به من گفت که حمید همیشه با سحر مشکل داشت و با هم مشاجره لفظی می‌کردند تا اینکه عصر همان روز دوباره آن‌ها با هم مشاجره لفظی کردند که ناگهان سحر مایع داخل لوله بازکنی که از قبل برای باز کردن لوله‌ها خریده بودیم، برداشت و روی بدن پدرش پاشید.» با طرح شکایت مرد جوان درباره مرگ برادرش، پرونده به دستور قاضی مصطفی واحدی برای تحقیق درباره علت حادثه و مشخص شدن عامل اسید پاشی و روشن شدن زوایای پنهان حادثه به محل وقوع حادثه در شهرستان و رامین فرستاده شد. تحقیقات از سوی مأموران شهرستان ورامین با دستور قضایی درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.