تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است

 

تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است|خبر فوریوزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.

بیژن زنگنه امروز در آیین آغاز عملیات و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در استان فارس اظهار کرد: برای خدمت به مردم عزم‌مان راسخ‌تر شده است و همانطور که چندی پیش اعلام کردم جان مال آبرویمان را فدای ایران می‌کنیم.

به گفته وی، فارس دومین استان گازخیز کشور است و چند میدان گازی همانند شانول، دالان، آغور و… در این استان قرار دارد.

وزیر نفت با بیان اینکه ۸۶ درصد جمعیت روستایی استان فارس هم‌اکنون از نعمت گاز بهره‌مند هستند و شهریور ۱۴۰۰ مجموع جمعیت برخوردار شهری و روستایی این استان به ۹۸ درصد می‌رسد، گفت: از این رو استفاده از واژه پویش سبز برای استان فارس صحیح است.

زنگنه با تاکید بر اینکه گازرسانی در کشور به برکت توسعه پارس جنوبی به سرانجام رسیده است، تصریح کرد:  تولید گاز در پارس جنوبی از ۲۸۰ میلیون مترمکعب در سال ۹۲ به بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب رسیده، این اعداد ساده‌ به دست نیامده و کار بسیار بزرگی انجام شده است.

به گفته وی هم‌اکنون به رکود قابل توجه ظرفیت برداشت روزانه یک میلیارد ۱۰۰۰ مترمکعب گاز در کشور رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه مجموعه دولت، پیمانکاران، صنایع، محیط زیست، همه و همه از گازرسانی راضی هستند و ریالی از بودجه دولت برای گازرسانی هزینه نشده است، گفت: این بدان معناست که سیاستگذاری درستی در این زمینه انجام و همه از آن منتفع شده‌اند.

وزیر نفت افزود: در کنار همه این اتفاق‌های خوب، درخواست می‌شود در مصرف گاز صرفه‌جویی شود تا جمعیت بیشتری از نعمت گاز برخوردار شوند. هم‌اکنون اجرای روش‌های تشویقی را در این زمینه شروع کردیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.