دختران فوتبال بوشهر پاسوز اختلافات مدیران شدند؟

 

دختران فوتبال بوشهر پاسوز اختلافات مدیران شدند؟|خبر فوریمدیرعامل باشگاه سینا بوشهر معتقد است دلیل مخالفت هیات فوتبال با تیمداری این باشگاه در بخش زنان به ماجرای انتخابات هیات برمی‌گردد و اتهام دلالی این باشگاه درست نیست.

هیات فوتبال بوشهر با وجود درخواست بازیکنان تیم فوتبال زنان این شهر برای حفظ تیم‌شان در بوشهر، امتیاز آن را به کنگان واگذار کرد. این تیم سال گذشته با حمایت هیات فوتبال و با نام باشگاه سینا در لیگ حضور داشت. باشگاه سینا امسال هم  آمادگی خود را برای تیمداری در لیگ و پرداخت هزینه‌ها اعلام کرد اما امیرحسین محتشم، رئیس هیات فوتبال این استان با متهم کردن این باشگاه به دلالی با درخواست آنها مخالفت کرد.

اصغر صیادی، مدیرعامل باشگاه سینا در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن رد این ادعا، مسائل مربوط به انتخابات هیات را دلیل اصلی واگذاری امتیاز تیم زنان  به کنگان دانست و گفت: آقای محتشم شفاف‌سازی کند که آیا دلیل و سندی برای این اتهام دارد؟ تمام این موضوعات به انتخابات برمی‌گردد؛ یک هفته قبل از انتخابات مجمع من جزو کسانی بودم که نامه استیضاح آقای محتشم را امضا کردم چون معتقد بودم او صلاحیت کاندیداتوری و ریاست هیات را ندارد اما به من زنگ زد و تهدید کرد. دلیل اینکه او حاضر به حفظ تیم زنان در بوشهر نیست، اختلافاتش با من است و بحث دلالی و مسائل انضباطی را بهانه کرده است.

البته محتشم به تازگی در مورد مخالفت با تیمداری سینا  مسائل جدیدی را مطرح کرده مبنی بر اینکه  “باشگاه سینا در تاریخ ۱۷ دی ماه ۹۸ اعلام کرده توان تیمداری در لیگ را ندارد”.  با این حال مطابق با نامه‌ای که در اختیار ایسنا قرار گرفته است، باشگاه سینا در تاریخ ۵ آبان ماه ۹۹ در نامه‌ای خطاب به هیات فوتبال درخواست موافقت با تیمداری این باشگاه در لیگ برتر زنان را داشته است.

صیادی هم با بیان اینکه هفته قبل  نامه آمادگی تیمداری را به هیات زدم افزود: چند روز پیش هم تماس گرفتم اما آقای محتشم گفت به شما ربطی ندارد و تلفن را روی من قطع کرد. من اعلام کرده‌ام حاضرم با هزینه‌های شخصی تیم زنان را در بوشهر حفظ کنم.

رئیس هیات فوتبال بوشهر همچنین اعلام کرده که باشگاه سینا “پروانه خود را تمدید نکرده است، اساسنامه ندارد، ثبت شده نیست و هزینه‌ای که باید طبق بند ۳ تفاهم‌نامه پرداخت می‌شد را پرداخت نکرده است” .

صیادی هم در پاسخ به این موارد گفت: مدارک لازم برای تمدید پروانه باشگاه را از اداره ورزش و جوانان استان دریافت کرده‌ام و در حال انجام دادن کارهای آن هستم. ضمن اینکه درخواست ما برای تیمداری قبل از اتمام پروانه باشگاه بوده است. در پرداخت هزینه هم باید بگویم که در تفاهم نامه نوشته شده که باشگاه هیچ‌گونه هزینه مالی برعهده نمی‌گیرد چون تیم زیر نظر و حمایت هیات بود و از آنجایی که هیات حق تیمداری نداشت با نام باشگاه ما در لیگ شرکت کرد اما برای امسال اعلام کرده‌ام که حاضرم با هزینه شخصی تیم را حمایت کنم.

او در مورد ثبت باشگاه سینا نیز بیان کرد: حدود ۲۰ روز پیش به ما اعلام کردند که باید باشگاه خود را ثبت کنیم. تا قبل از این تاریخ جز شاهین بوشهر هیچ کدام از باشگاه‌های بوشهر ثبت نبودند و من هم  اکنون در حال انجام کارهای آن هستم. این‌ها بهانه است چون ما در حال پیگیری و انجام کارها هستیم.”

بع گزارش ایسنا، این مسائل سوالاتی را به وجود می‌آورد که آیا واقعا دلیل قانونی و موجهی برای مخالفت با حفظ تیم زنان در بوشهر وجود داشته ؟ مسائل مطرح شده توسط هیات قابل حل نبود؟ و این سوال مهم که آیا دختران فوتبالیست قربانی و پاسوز اختلافات مدیران ورزشی این شهر شده‌اند؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.