صندوق بازنشستگی نفت: تکذیب عضویت آبدارچی در هیات مدیره

صندوق بازنشستگی نفت عضویت یک آبدرچی در هیات مدیره یکی از شرکت های زیرمجموعه را تکذیب کرد. به گزارش عصرایران، در بیانیه روابط عمومی صندوق بازنشستگی نفت آمده است: در پی اظهارات خادمی، نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر عضویت آبدارچی ها در هیات مدیره یکی از شرکت های تازه ثبت شده از […]

صندوق بازنشستگی نفت عضویت یک آبدرچی در هیات مدیره یکی از شرکت های زیرمجموعه را تکذیب کرد.

به گزارش عصرایران، در بیانیه روابط عمومی صندوق بازنشستگی نفت آمده است: در پی اظهارات خادمی، نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر عضویت آبدارچی ها در هیات مدیره یکی از شرکت های تازه ثبت شده از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی نفت و استقرار رئیس صندوق ها در دفتر شخصی به جای ساختمان  صندوق ها، نکاتی را به آگاهی عموم می رساند.

عضویت افراد آبدارچی در هیات مدیره شرکت مذکور به هیچ عنوان صحت نداشته و همچنین مطابق مستندات اداره ثبت شرکت ها، صندوق بازنشستگی نفت و شرکت های تابعه هیچ گونه سهمی در شرکت مورد اشاره آقای خادمی ندارند.

سرمایه گذاری های صندوق های بازنشستگی نفت در سهام سایر شرکت ها به نام “شرکت سرمایه گذاری اهداف” بوده و توسط شرکت مذکور اداره می گردد . ستاد “شرکت سرمایه گذاری اهداف” و بعضی از شرکت های تابعه در ساختمانی واقع در خیابان شیخ بهایی بوده و رئیس صندوق های نفت که ریاست هیات مدیره شرکت مذکور را نیز بر عهده دارد، در این ساختمان مستقر می باشد. لذا ساختمان مذکور بر خلاف ادعاهای مطروحه دفتر شخصی نبوده و محل فعالیت شرکت های تابعه صندوق های بازنشستگی نفت می باشد.

همچنین در جوابیه دیگری که از سوی روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری اهداف در واکنش به انتشار خبری پیرامون انعقاد قراردادهای خاص و پرداخت حقوق نجومی به مدیران در شرکت های زیرمجموعه صندوق های بازنشستگی نفت، منتشر شده ادعاهای منتشر شده در این خصوص خلاف واقع دانسته شده است .

شرکت سرمایه گذاری اهداف پرداخت حقوق ۱۶ میلیون تومانی به عناوین مختلف و در چند مرحله در شرکت های زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی نفت را تکذیب کرد.

روابط عمومی این شرکت اعلام کرد هیچ یک از اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت های زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی نفت برخلاف ادعاهای مطرح شده، از دو محل حقوق دریافت

ننموده و کلیه پرداخت ها چه در قالب حقوق و چه در قالب حق مشاوره و یا حق الزحمه ساعتی فقط از یک محل صورت می پذیرد و سقف پرداختی به مدیران نیز مطابق مصوبات رعایت گردیده است .

شرکت سرمایه گذاری اهداف ضمن رد این گونه اخبار و شایعات خلاف واقع،حق خود می داند که موضوع را از طریق مراجع قضایی دنبال نماید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.