فرمانده ناجا: ردپای «ایادی خارجی» در ناآرامی‌های خیابان پاسداران

فرمانده ناجا درباره اینکه درخواست پلیس از دستگاه قضایی برای برخورد با این افراد چیست؟ گفت: حتما و ان شاءالله قوه قضاییه این افراد را محاکمه خواهد کرد و با آنان برخورد خواهد شد. فرمانده ناجا با اشاره به اینکه گروه‌ها و جریان‌هایی در خارج از کشور به دنبال بر هم زدن امنیت در ایران […]

فرمانده ناجا درباره اینکه درخواست پلیس از دستگاه قضایی برای برخورد با این افراد چیست؟ گفت: حتما و ان شاءالله قوه قضاییه این افراد را محاکمه خواهد کرد و با آنان برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه گروه‌ها و جریان‌هایی در خارج از کشور به دنبال بر هم زدن امنیت در ایران هستند، گفت: یک سری از ایادی داخلی و خارجی این افراد را هدایت و تحریک می‌کردند و به این اتفاقات دامن زدند که خوشبختانه با اقدام خوب ناجا و بسیج جمع‌آوری شدند.

سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در خیابان پاسداران و اقدامات اغتشاشگرانی که منجر به شهادت سه مامور پلیس و یک نیروی بسیج در خیابان پاسداران شد، گفت: این حادثه را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و به خصوص خانواده این شهدای بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم. همچنین از مردم که در مراسم تشییع این شهدا سنگ تمام گذاشته و حضور فعالی داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم که سرباز خوبی برای این مردم بوده و از امنیتی که به واسطه خون شهدا به دست آمده به خوبی پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید تعدادی از دراویش در تجمع غیرقانونی خود اقدام به ایجاد مزاحمت برای مردم کرده بودند که ناجا و بسیج با اقتدار خوب خود با این افراد برخورد کردند.

فرمانده ناجا درباره اینکه درخواست پلیس از دستگاه قضایی برای برخورد با این افراد چیست؟ گفت: حتما و ان شاءالله قوه قضاییه این افراد را محاکمه خواهد کرد و با آنان برخورد خواهد شد.

وی درباره فعالیت دراویش اظهار کرد: هر کسی که در جمهوری اسلامی تابع قوانین این کشور است و هر فردی که به قوانین جمهوری اسلامی احترام بگذارد مورد احترام قانون هم هست و مبنای کار پلیس نیز قانون است و افراد از هر دسته و گروه و فرقه‌ای که باشند اگر در چارچوب قانون رفتار کنند مورد حمایت پلیس خواهند بود.

سردار اشتری درباره ریشه‌های خارجی این ناآرامی‌ها و عوامل هدایت کننده آنان نیز به ایسنا گفت: یک سری از ایادی داخلی و خارجی این افراد را هدایت و تحریک می‌کردند و به این اتفاقات دامن زدند که خوشبختانه با اقدام خوب ناجا و بسیج جمع‌آوری شدند.

وی افزود: مطمئنا گروه‌ها و جریان‌هایی در خارج از کشور به دنبال بر هم زدن امنیت در داخل هستند که البته ما به آنها اجازه نخواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.