محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لحظاتی قبل حدود ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز سهشنبه، دو دختران نوجوان با پریدن از روی پل عابر پیاده در خیابان ناهارخوران اقدام به خودکشی کردند. وی افزود: با توجه به تردد زیاد خودروهای سواری در محور فوق، هنگام پریدن از روی پل, بهصورت تصادفی با […]