در پی طغیان مسمومیت الکلی در هفته گذشته در هرمزگان، تاکنون ۷۸ نفر به بیمارستانهای بندرعباس مراجعه کردهاند که ۱۲ نفر از آنان فوت شده اند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فوتیهای مسمومیت الکلی اخیر در بندرعباس بازهم افزایش یافت و به ۱۲ نفر رسید. به گزارش فارس، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی […]