ایسنا نوشت: همه ما در رشد و شهرت بیهوده آنها مقصریم. آن زمانی که صرفا برای خندیدن یا حتی مسخره کردن آنها را «لایک» کردیم؛ برایشان «کامنت» گذاشتیم و دوستانمان را زیر عکسهایشان «منشن» کردیم تا آنها هم بخندند. حالا همانهایی که ما فقط برای خنده یا بعضا بیهدف صفحاتشان را دنبال میکردیم با «تیک […]