نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از این سازمان انتظار می رود مأموریت خود را حرفهای، مستقل و بی طرفانه و به دور از هرگونه فشار انجام دهد. کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، طی سخنرانی در نشست فصلی شورای حکام، مواضع جمهوری اسلامی ایران درخصوص گزارش پادمانی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشریح کرد. وی عنوان کرد: […]