فرمانده انتظامی اهواز گفت: بیتوجهی مسئولان به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب باعث تجمع غیر قانونی اهالی این بخش شد. سرهنگ محسن دالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شربشان یک مطالبه قانونی است اما بایستی در مجرای قانونی انجام شود. […]