رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به ممنوعیت ورود افراد به بوستانها و فضای سبز شهری شهرستانهای قرمز و نارنجی کشور، گفت: ورود به بوستانها و فضاهای سبز شهر تهران از ۴ بامداد (۱۳ فروردین) ممنوع خواهد بود.مهدی جمالینژاد در یک برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به اینکه ۳۲ شهرستان قرمز، ۸۵ شهرستان نارنجی، ۲۷۲ […]