Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/rasanashr_ir_usr/data/www/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

تلکام؛ تکرار مکرر

در همین زمینه نماینده جامعه کارگری : وعده غذایی کارگران به ۱.۵ وعده در روز رسیده /… ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ رتبه‌ جدید پاسپورت‌ های جهان اعلام شد ۴ مرداد ۱۴۰۳ بهترین کار برای رونق دادن به نمایشگاه تلکام و کاهش هزینه‌های برخی از شرکت‌کنندگان که در هر دو نمایشگاه باید شرکت کنند، ادغام تلکام و […]

بهترین کار برای رونق دادن به نمایشگاه تلکام و کاهش هزینه‌های برخی از شرکت‌کنندگان که در هر دو نمایشگاه باید شرکت کنند، ادغام تلکام و الکامپ است.

عصر ایران؛ شبنم کهن‌چی- تلکام نوزدهم امروز به کار خود پایان می‌دهد. این نمایشگاه امسال میزبان ۲۳۰ شرکت و رونمایی از محصولات جدید در حوزه ارتباطات و مخابرات بود.

به نظر بسیاری از بازدیدکننده‌ها و شرکت‌کننده‌ها امسال هم مانند سال‌های گذشته نمایشگاه تلکام “بی رمق” و “خلوت” بود. هر چند این نمایشگاه تخصصی میزبان بازدیدکننده‌های متخصص و طبیعتا محدودی است اما توقع پررونق بودن آن وجود دارد.

شاید یکی از دلایل کم رونقی نمایشگاه تلکام، نزدیک بودن زمان برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه الکامپ باشد.

بسیاری از شرکت‌ها و علاقه‌مندان و فعالان حوزه آی‌تی تمام انرژی خود را برای حضور و استفاده از نمایشگاه الکامپ گذاشته‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد تلکام جز تکرار مکررات چیز دیگری ندارد.

این در حالی است که تلکام می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانایی صنعت مخابرات کشور باشد، فرصتی برای معرفی محصولات ریز و درشت حوزه ارتباطات.

در کنار نزدیکی زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ به تلکام، شاید وضعیت اقتصادی نیز در بی رونقی این نمایشگاه بی تاثیر نباشد؛ وضعیتی که از عوارضش می‌توان به بی‌انگیزگی بسیاری از فعالان صنایع مختلف اشاره کرد.

به نظر می‌رسد بعد از تاثیر مثبت حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه الکامپ، تلکامی‌ها نیز دو سالی است تلاش می‌کنند با باز کردن راه استارت‌آپ‌ها به این نمایشگاه، جوانان و فعالان اقتصادی و آی‌تی را به خود جذب کنند؛ یک بار به همت همراه اول، یک بار به همت مخابرات. اما هنوز استارت‌آپ‌ها در تلکام جای خود را پیدا نکرده‌اند.

برخی معتقدند بهترین کار برای رونق دادن به نمایشگاه تلکام و کاهش هزینه‌های برخی از شرکت‌کنندگان که در هر دو نمایشگاه باید شرکت کنند، ادغام تلکام و الکامپ است.

بهتر است برگزار کنندگان تلکام برای سال آینده دنبال راهکاری برای مقرون به صرفه کردن هزینه شرکت در نمایشگاه، در صورت لزوم ادغام تلکام و الکامپ یا پیدا کردن زمان مناسب با فاصله منطقی از نمایشگاه الکامپ و اجرایی متفاوت باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.