استاندار تهران: در صورت بروز مشکل در اجرای طرح ترافیک جدید، ورود می‌کنیم

محمدحسین مقیمی در جمع خبرنگاران گفت: طرح ترافیک جدید شهرداری تهران در شورای ترافیک تهران و شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و فرمانداری تهران نیز این طرح را تایید کرده است لذا کلیات آن پذیرفته شده است. بی تردید استانداری تهران در جریان اجرای مراحل این طرح قرار دارد و بر آن نظارت […]

محمدحسین مقیمی در جمع خبرنگاران گفت: طرح ترافیک جدید شهرداری تهران در شورای ترافیک تهران و شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و فرمانداری تهران نیز این طرح را تایید کرده است لذا کلیات آن پذیرفته شده است. بی تردید استانداری تهران در جریان اجرای مراحل این طرح قرار دارد و بر آن نظارت دارد.

استاندار تهران با اشاره به نظارت استانداری بر روند اجرای مراحل طرح و ترافیک جدید شهرداری تهران تاکید کرد: در صورت بروز مشکل برای شهروندان در جریان اجرای طرح و ترافیک جدید استانداری ورود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در جمع خبرنگاران گفت: طرح ترافیک جدید شهرداری تهران در شورای ترافیک تهران و شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و فرمانداری تهران نیز این طرح را تایید کرده است لذا کلیات آن پذیرفته شده است. بی تردید استانداری تهران در جریان اجرای مراحل این طرح قرار دارد و بر آن نظارت دارد.

وی تاکید کرد: در صورتی که این طرح برای شهروندان در اجرا مشکلاتی را فراهم کند قطعا استانداری ورود پیدا می کند و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.