مشکلات ثبت دامنه IR و عدم ثبت آنی دامنه!

در عجبم از اینکه با وجود انی شدن خرید ، پرداخت و ثبت و تحویل دامنه در تمام سرویس دهندگان دنیا، چرا هنوز هم شرکت نیک ، ثبت کننده دامنه .IR در ایران دامنه های خریداری شده را به روش دستی تائید می کند؟
ثبت دامنه از دو حالت خارج نیست. یا مجاز برای خرید و ثبت است و یا بر اساس قوانین کشور یا شرکت ثبت کننده غیر مجاز می باشد. و این قاعده در اکثر ثبت کننده ها بصورت آنلاین  رخ می دهد و یا دست کم در کوتاهترین زمان ممکن! اما رویه شرکت نیک چند سال است به همین ترتیب بوده و ثبت یک دامنه پس از پرداخت چندین مرحله دارد. و حتی ممکن است ثبت دامنه شما چند روز به طول بیانجامد. ضمن اینکه دامنه های ثبت شده در روزهای تعطیل ثبت نمی شوند و باید منتظر بمانید تا تعطیلات تمام شود و کارمندان سفارش را بررسی و دامنه را رد یا تائید کنند.
بعنوان نمونه این دامنه ۲ روز پیش ثبت شده و هنوز تائید نشده است. و احتمالا! با توجه به تعطیلی روز گذشته و فردا مالک دامنه باید دامنه خود را شنبه تحویل بگیرد!!!
مشکلات ثبت دامنه IR و عدم ثبت آنی دامنه!
بنظر می رسد شرکت نیک باید یک تجدیدنظر کلی در پلتفرم ثبت دامنه خود بنماید و با بروز رسانی بانک اطلاعاتی دامنه های ممنوعه، ثبت دامنه را بصورت آنی و لحظه ای انجام دهد تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.