بدست آوردن دنبال کننده رایگان در اینستاگرام- بخش دوم

هدف شما این است که تعداد زیادی از افراد واقعی را ببینید که در واقع به برند شما اهمیت می دهند و درگیر هستند. این تنها راهی است که استراتژی اینستاگرام شما نتایج واقعی کسب و کار را ارائه می دهد.

پایگاه خبری رسا نشر – مهدی سوری: آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در اینستاگرام دنبال کننده بگیرید؟ و چگونه می توان این کار را به روش صحیح انجام داد ، بدون آنکه پول های گزاف هزینه کنید  و یا درگیر تاکتیک های سایه ای شوید؟ شما جای درستی آمده اید.
مطمئناً میانبرهایی وجود دارد که می توانید مانند خرید دنبال کننده یا استفاده از رباتها از آن استفاده کنید. اما اینستاگرام بازی خود را تسریع کرده است و می توان از فعالیت های غیرمستقیم استفاده کرد. این تاکتیک های سایه دار ممکن است تعداد فالورهای شما را برای مدت کوتاهی تقویت کند ، اما آنها به هیچ عنوان از بلند مدت استفاده نمی کنند.
هدف شما این است که تعداد زیادی از افراد واقعی را ببینید که در واقع به برند شما اهمیت می دهند و درگیر هستند. این تنها راهی است که استراتژی اینستاگرام شما نتایج واقعی کسب و کار را ارائه می دهد.
بحش دوم
مطالعه بخش اول از اینجا
ما در ادامه این مطلب آموزشی و قسمت های بعدی به شما رازهای این کار را خواهیم گفت:

۱۶. از دنبال کنندگان خود بخواهید که دوستان خود را دعوت کنند

هر چند وقت یکبار ، سعی کنید دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا دوستان خود را در نظرات نشان دهند. این می تواند به افشای حساب اینستاگرام شما در شبکه بزرگتر از افراد کمک کند.
این را برای محتوای قانع کننده ترین یا احساس خوب خود ذخیره کنید. کاربران باید احساس کنند که با برچسب زدن به دوستانشان ، لطف می کنند.

۱۷. پیوسته پست کنید

دنبال کنندگان فعلی شما می خواهند محتوای شما را ببینند. به همین دلیل آنها در وهله اول شما را دنبال کردند. همانطور که اخیراً ذکر کردیم ، وقتی کاربران با ارسالهای شما در تعامل هستند ، این فعالیت برای طرفداران آنها قابل مشاهده است. بنابراین برای تعامل با آنها چیزی عالی به آنها بدهید! چند بار باید ارسال کنید؟ تحلیلی توسط Tailwind نشان داد که ارسال روزانه “چهار برابر سریعتر از ارسال کمتر از یک بار در هفته دنبال کنندگان را افزایش می دهد.”

۱۸. ارسال در زمان مناسب

بله ، اینستاگرام از یک الگوریتم به جای یک خوراک زمانی استفاده می کند. با این حال ، زمان بندی همچنان مهم است ، زیرا این یکی از سیگنال هایی است که الگوریتم در نظر می گیرد .Hootsuite با Unmetric کار کرده است تا بهترین زمان ارسال در اینستاگرام را بر اساس صنعت شما تعیین کند. برای فهمیدن بهترین زمان برای ارسال نام تجاری شما، مخاطبان خود را در نظر بگیرید. روز معمولی آنها چیست؟ چه زمانی آنها بیشتر در اینستاگرام فعال هستند؟ آزمایش های مختلف و اندازه گیری نتایج را شروع کنید. به عنوان مثال اگر شما یک مارک خرده فروشی هستید ، ممکن است بخواهید در زمان مسافرت و آخر هفته هایی که افراد در کار نیستند ، پست کردن را امتحان کنید.

۱۹- پست های خود را برنامه ریزی کنید

بهترین زمان برای ارسال مناسب برای حضور در اینستاگرام نیست؟ برای برنامه ریزی و انتشار مستقیم در اینستاگرام از برنامه های ارسال زمان دار استفاده کنید. تنظیم پست های شما از قبل به شما امکان می دهد یک شبکه منسجم اینستاگرام برنامه ریزی کنید که داستانی کلی را برای شما بازگو می کند. همچنین به شما امکان می دهد به جای تلاش برای یافتن چیزی شوخ در پرواز ، وقت خود را به ایجاد نوشتن شرح عالی اختصاص دهید.
 

۲۰- کپشن های با محتوا و استاندارد بنویسید.

گرچه اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، اما زیرنویس های شما نقش زیادی در افزایش تعامل بازی می کنند ، از این طریق به شما در دستیابی و تعامل بیشتر کمک می کنید. و همانطور که قبلاً مشاهده کرده اید ، دستیابی و تعامل عوامل اصلی در چگونگی جذب دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام هستند. برخی از راهکارهای کلیدی برای در نظر گرفتن: مهمترین کلمات را در پیش بگیرید. کپشن ها در فیدهای کاربران پس از چند سطر متن قطع می شود ، بنابراین قانع کننده ترین اطلاعات را در بالای صفحه منتقل کنید. سوالی بپرسید این باعث می شود نظر شما برای مخاطبان راحت شود. این تعامل کمک می کند تا حساب شما برای افراد بیشتری قابل مشاهده باشد. ایموجی را امتحان کنید. ایموجی می تواند به جلب توجه خواننده کمک کند و برای بیشتر انواع حساب در این شبکه اجتماعی تصویری مناسب است. طول عنوان های مختلف را امتحان کنید. اینستاگرام به نوشتن شرح های طولانی اجازه می دهد ، بنابراین اگر پست خود این را ضمانت کند ، می توانید برخی از داستانهای عمیق را آزمایش کنید. عکس های فوق العاده کوتاه همچنین می توانند بسیار مؤثر باشند وقتی تصاویر از خود صحبت می کنند. یک عکاس حرفه ای تصویری را می گذارد که همه مات آن می شوند. اما او همچنین با نوشتن شرح تصاویر عالی به مطلب کمک می کند تا بینندگان اطلاعات بیشتری کسب کنند.
 

۲۱. آغوش استوری های اینستاگرام

ما در چندین نکته از قبل به استوری ها اشاره کرده ایم ، اما ارزش این ویژگی را دارد که بطور خاص بیان شود. به عبارت ساده تر ، اگر دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام دارید ، باید از استوری های اینستاگرام استفاده کنید. روزانه نیمی از میلیارد حساب اینستاگرام از استوری ها استفاده می کنند و ۴۵٪ داستان های پر بازدید از مشاغل هستند
افرادی که از استوری استفاده می کنند بسیار درگیر هستند. طبق گفته اینستاگرام ، تقریباً از هر پنج استوری یک پیام مستقیم حاصل می شود.
از هشتگ و ویژگی های مکان در استوری های خود استفاده کنید تا آنها را در معرض دید افرادی قرار دهید که از قبل شما را  نمی کنند. این یک روش عالی و هنوز مورد استفاده نادرست است که بتوانید به طور رایگان دنبال کنندگان در اینستاگرام خود را دریافت کنید.

۲۲. از ویژگی های تعامل استفاده کنید

استوریهای اینستاگرام ویژگیهای تعاملی زیادی را برای جذب کاربران ، مانند برچسب های نظرسنجی یا سوالات ارائه می دهند.
برچسب های نظرسنجی در ۹۰٪ از برنامه های اینستاگرام برای این ویژگی ، بازدید ویدیوی سه ثانیه را افزایش دادند.
تعاملی تبلیغات استوری اینستاگرام
اگر کاربران از صفحه هشتگ یا موقعیت مکانی شما با استوری شما روبرو شوند ، آن فرصت فوری برای تعامل راهی عالی برای این است که آنها بخواهند با دادن پیگیری به شما اطلاعات بیشتری در مورد برند شما کسب کنند.

۲۳. همکاری مشترک در اینستاگرام را امتحان کنید

اینستاگرام مکان مناسبی برای استفاده از فیلم زنده است ، روندی که در رسانه های اجتماعی رو به رشد است. از طریق ویژگی های تعاملی مانند سؤالات و نظرات ، می توانید در زمان واقعی با بینندگان درگیر شوید و تعداد بیشتری از این تعامل های گرانبها را ایجاد کنید که می تواند به شما در افزایش دسترسی کمک کند.
فیلم های زنده در استوری نام تجاری شما ظاهر می شوند. هنگامی که فیلم زنده به پایان رسید ، می توانید اجازه دهید ناپدید شود یا آن را انتخاب کنید تا آن را برای پخش مجدد بعنوان استوری به مدت ۲۴ ساعت در دسترس قرار دهید. به کاربران اطلاع داده می شود که وقتی حسابی که دنبال می کنند پخش مستقیم می شود آن را ببینند ، بنابراین یک فیلم زنده واقعا توجه را جلب می کند.
برای دریافت فیلم Live خود در مقابل مخاطب کاملاً جدید ، از گزینه “برو با یک دوست” استفاده کن تا یک فیلم زنده را با شخص دیگری در صنعت خود میزبانی کنیم. از شخص دیگری بخواهید که یک فیلم Live را میزبانی کند ، سپس شما را به عنوان مهمان دعوت کند. این دو نفر در یک صفحه تقسیم شده ظاهر می شوند و شما را با همه ی دنبال کنندگانشان معرفی می کنند.

۲۴. از نکات برجسته استوری استفاده کنید

بخش های مختلف استوری فرصتی را برای شما فراهم می کند تا مارک خود را با افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند معرفی کنید. آن نکات برجسته را با بارها و اطلاعات و محتوای عالی بسته بندی کنید تا بازدید کنندگان جدید دقیقاً نشان دهند که چرا باید روی Follow کلیک کنید.
در عکس های برجسته خود نیز از عکسهای جلد بسیار خوبی استفاده کنید.
 

۲۵. اجرای مسابقات برای استفاده بیشتر

از مسابقات در اینستاگرام برای جذب فالور بیشتر استفاده کنید ، از مردم بخواهید شما را دنبال کنند و با برچسب زدن به یکی از عکسهای خود نظر دهند. برای دسترسی بیشتر ، با یک حساب کاربری اینستاگرام دیگری در این مسابقه شریک شوید و از شرکت کنندگان بخواهید که هر دو حساب را دنبال کنند. تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان بخشی از مسابقه شما همچنین می تواند به شما در رسیدن به افراد بیشتری کمک کند. مردم در مورد مسابقه شما از پستهایی که دوستانشان ایجاد می کنند یاد می گیرند. این یک روش مؤثر برای ایجاد اعتماد به نفس با فالور جدید ، و جذب بیشتر چشم به صفحه شما است.

۲۶. تبلیغات اینستاگرام را جدی  بگیرید

تبلیغات اینستاگرام با دستیابی به مطالب شما در مقابل افرادی که در غیر این صورت آنها را نمی بینند ، راهی قدرتمند برای دستیابی سریع به دنبال کنندگان جدید است. مخاطبان خود را بر اساس موقعیت مکانی ، جمعیتی ، سایر کاربران و حتی رفتارها و علایق کلیدی مورد نظر خود قرار دهید. متاسفانه استفاده از روش های تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک به جهت تحریم شدن ایران مشکلات فراوانی دارد. اما می توانید از صفحاتی که کار تبلیغات انجام می دهند استفاده کنید.

۲۷. از اینستاگرام Insights بیاموزید

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام داده های مربوط به برداشت برای هر پست را به همراه هدف ، درگیری ، پست های برتر و موارد دیگر به شما می دهند. همچنین می توانید اطلاعات جمعیت شناختی در مورد فالورهای خود ، از جمله جنس ، سن و مکان خود پیدا کنید.
مرور این داده ها بطور منظم می تواند به شما در شناسایی مناطقی که می توانید استراتژی خود را تنظیم کنید کمک کند تا پیروان بیشتری کسب کنید.
یکی از مهمترین مواردی که باید توجه کنید این است که ساعاتی از روز پیروان شما از اینستاگرام استفاده می کنند.
 
در پایان:
اگرچه روش های بالا ممکن است شما را دیرتر به فالور برساند، اما مسلماً روش سالمتر و پایدار تری است. چراکه دنبال کنندگانی که به هوای تبلیغات و یا با استفاده از ربات وارد صفحه شما می شوند اولاً تعلق خاطری به برند شما ندارند و دوماً بزودی خیلی از آنها آنفالو می کنند و می روند.
صفحه رسانشر را در اینستاگرام دنبال کنید تا با هم تجربیات بیشتری در این زمینه کسب کنیم
مهدی سوری
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.