نوجوان ۱۷ ساله، هالیوود را با تیکتاک متحیر کرد: از موبایل تا ۲۰ هزار دلار!
در دنیای پرشتاب بازاریابی دیجیتال، یک نوجوان ۱۷ ساله با تکیه بر خلاقیت و درک عمیق از پلتفرم تیکتاک، استودیوهای هالیوود را به تکاپو انداخته است. عمید محمد با تأسیس شرکت Viral Cartel Inc، نهتنها قواعد بازی را تغییر داده، بلکه دریچهای نو به سوی آینده بازاریابی محتوایی گشوده است. او با ارائه ادیتهای خلاقانه و جذاب، توجه میلیونها کاربر را جلب کرده و قراردادهایی نجومی با استودیوهای بزرگ سینمایی منعقد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسا نشر، استودیوهای هالیوود برای تبلیغ فیلمهایشان در تیکتاک به یک نوجوان ۱۷ ساله مبالغ نجومی پرداخت میکنند. این روزها، غولهای سینمایی برای جلب توجه مخاطبان جوان در تیکتاک، به روشهای نوین بازاریابی روی آوردهاند و حاضرند برای یک کمپین تبلیغاتی تا ۲۰ هزار دلار به این جوان خوشآتیه بپردازند. عمید محمد، بنیانگذار شرکت Viral Cartel Inc، با درک عمیق از این تغییرات، در حال بازتعریف استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در صنعت سرگرمی است.
قیمت لحظه ای طلا، سکه و ارز
با توجه به گزارش بیزنس اینسایدر، تریلرهای دو دقیقهای فیلمها دیگر جذابیت گذشته را برای نسل جوان ندارند و در میان انبوه ویدیوهای تیکتاک گم میشوند. در همین راستا، شرکت Viral Cartel که توسط محمد در ۱۶ سالگی تأسیس شد، با تولید کلیپهای کوتاه و جذاب، راهکاری مؤثر برای این چالش پیدا کرده است. ادیتها، مونتاژهای کوتاه و جذابی از صحنههای فیلم و سریال هستند که با موسیقی مناسب ترکیب شده و به سرعت در میان کاربران وایرال میشوند.
عمید محمد معتقد است ادیتهای خلاقانه روشی بسیار کارآمدتر از تریلرهای سنتی برای جذب مخاطبان جوان در شبکههای اجتماعی است و میگوید: «تریلرها دیگر به بستهای از صحنهها برای ادیتورها تبدیل شدهاند تا آنها را برش بزنند و در تیکتاک پخش کنند. ادیتها فقط تقویتکننده نیستند، بلکه بخشی از فرآیند وایرالشدن یک تریلر شدهاند.» موفقیت این رویکرد جدید نیز در عمل ثابت شده است؛ به عنوان مثال، یک ادیت جذاب که این شرکت برای فیلم Sonic the Hedgehog 3 ساخت، به ۶۸٫۹ میلیون بازدید، ۷٫۸ میلیون لایک و ۱٫۳ میلیون ذخیرهسازی در تیکتاک دست یافت.
جالب است بدانید که عمید محمد که در ابتدا آرزوی بسکتبالیستشدن را در سر داشت، با ساخت ویدیوهای ورزشی برای تیکتاک، به تدریج با اصول تولید محتوای وایرال و ویرایش ویدیو آشنا شد. او پس از کسب تجربه در بازاریابی آزاد، شرکت خود را با شبکهای متشکل از بیش از ۲,۰۰۰ تولیدکنندهی محتوا تأسیس کرد که برای طراحی ادیتها کمیسیون دریافت میکنند. محمد با راهاندازی رقابتی بینالمللی به نام Loopgate، بهدنبال ایجاد یک جامعهی آنلاین برای ادیتورها و تبدیل این مهارت به یک ورزش دیجیتال است.
شاید این سؤال پیش بیاید که آیا این یک انقلاب زودگذر است، یا مسیری جدید برای بازاریابی محتوایی؟ موفقیت عمید محمد، این نوجوان ۱۷ ساله، نشان میدهد که نسل جدید با ایدههای نوآورانه و درک عمیق از پلتفرمهای دیجیتال، در حال رقمزدن فصل تازهای در دنیای سرگرمی است. آیا این رویکرد، آیندهی تبلیغات را در دست خواهد گرفت؟ زمان پاسخ خواهد داد.


نظرات (0)
در حال بارگذاری نظرات...