اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می کند؟
آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرید؟ مطالعه این مطلب به شما کمک می کند که به خواسته تان برسید!
چه چیری در اکسپلور اینستاگرام جدید است؟
شماره ۱: استوری های اینستاگرام در صفحه اکسپلور
دقیقاً مانند اینکه صفحه اکسپلور اینستاگرام پست ها را بر اساس مباحثی که به آنها علاقه مند هستید توصیه می کند ، اکنون این صفحه همچنین توصیف های شخصی استوری ها را به نمایش می گذارد!
اکنون می توانید استوری هایی را از حسابهایی که هنوز دنبال نکرده اید، ببینید و با آنها درگیر شوید ، اما احتمالاً شبیه مواردی است که شما دنبال می کنید ، یا مکرراً آنها را دنبال می کنید.
برای برند ها ، این یک فرصت بزرگ برای دیدن مخاطبان جدید است – این فقط طرفداران شما نخواهند بود که دیگر استوری های شما را تماشا می کنند. هر کسی می تواند از طریق صفحه اکسپلور اینستاگرام ، استوری های شما را ببیند و دنبال کند.
طبق گفته اینستاگرام ، این ویژگی در مرحله رونمایی قرار دارد. بنابراین اگر هنوز استوری ها را در صفحه اکسپلور خود نمی بینید ، هنوز برای شما فعال نشده است!
شماره ۲: کانال های موضوعی جدید در صفحه اکسپلور اینستاگرام
شماره ۳: فیلم های IGTV در صفحه اکسپلور
اکنون ، IGTV بخش ویژه خود را در صفحه اکسپلور دارد – که خبر خوبی برای سازندگان و برندهای ویدیویی است!
با ضربه زدن روی “IGTV” ، خانه جدیدی را که اخیراً به روز شده است برای IGTV مشاهده خواهید کرد ، جایی که می توانید یک فید شخصی فیلمهای پیشنهادی را از سازندگان دنبال می کنید یا ممکن است بخواهید دنبال کنید.
این یک راه عالی دیگر برای نمایش اینستاگرام درایو محتوای ویدیویی روی سیستم عامل است!
اینستاگرام در حال انجام یک حرکت قوی برای کمک به افراد برای خرید در پلتفرم است که خبر بسیار خوبی برای برند ها و مشاغل است!
با کانال خرید جدید در صفحه اکسپلور، فضای اختصاصی برای خرید کاربران از برندهای دنبال شده آنها و همچنین مشاغلی که هنوز آنها را نمی شناسید وجود دارد!
با ضربه زدن روی “فروشگاه” ، فیلترهای دسته در نوار پیمایش برای کمک به کاربران در مرور انواع خاص محصولات در اینستاگرام از جمله زیبایی ، پوشاک ، دکوراسیون منزل و موارد دیگر وجود دارند.
این یک ویژگی جدید با ارزش واقعاً در صفحه اکسپلور است برای برندها در اینستاگرام است. پلتفرم به افراد کمک می کند که برندها و محصولات بیشتری را پیدا کنند (بر اساس کالاهایی که دیگران در حال جستجو و خرید هستند!) و از مرور به خرید بروید بدون اینکه از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید!
شماره ۴: کانال خرید در صفحه اکسپلور
اینستاگرام در حال انجام یک حرکت قوی برای کمک به افراد برای خرید در پلتفرم است که خبر بسیار خوبی برای برندها و مشاغل است!
با وجود کانال خرید جدید در صفحه اکسپلور ، فضای اختصاصی برای خرید کاربران از برند های دنبال شده آنها و همچنین برندهایی که هنوز آنها را کشف نکرده اند وجود دارد!
با ضربه زدن روی “فروشگاه” ، فیدرها فیلترهای دسته در نوار ناوبری را برای کمک به کاربران در مرور انواع خاص محصولات در اینستاگرام از جمله زیبایی ، پوشاک ، دکوراسیون منزل و موارد دیگر وجود دارند.
این یک ویژگی جدید با ارزش واقعاً در صفحه اکسپلور برای برندها در اینستاگرام است -این اپلیکیشن قصد دارد به افراد کمک کند تا برندها و محصولات بیشتری را کشف کنند (بر اساس کالاهایی که دیگر آنها در حال جستجو و خرید هستند!) و از مرور به خرید بروید بدون اینکه هرگز برنامه را ترک کنید.
اکنون به این نکته مهم می رسیم که اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می کند؟
به طور خلاصه ، صفحه اکسپلور با استفاده از الگوریتم اینستاگرام برای کسب اطلاعات در مورد رفتار شما در برنامه ، به ویژه آنچه شما بیشتر دوست دارید و با آن درگیر هستید ، کار می کند.
اینستاگرام از این دانش برای یافتن پست های مشابه از حساب هایی که هنوز دنبال نمی کنید استفاده می کند و یک شبکه گسترده از مطالب را در صفحه اکسپلور برای شما شخصی سازی می کند.
اگر از اینستاگرام استفاده می کنید ، این بدان معنی است که صفحه اکسپلور می تواند پست ها ، استوری ها و فیلم های IGTV شما را در معرض مخاطبان کاملاً جدید و مشتریان بالقوه قرار دهد!
به طور کلی ، الگوریتم اینستاگرام در پشت صحنه بسیار سخت کار می کند تا تقریباً مطالبی را که فکر می کنید از آن لذت خواهید برد بیشتر استفاده کنید و سپس آن را در صفحه جستجوی شخصی شما به اشتراک می گذارد تا بتوانید بیشتر ببنید و لذت ببرید.
در حالی که TechCrunch گزارش می دهد که الگوریتم اینستاگرام از چندین محرک استفاده می کند ، مثل زمان و موقعیت مکانی که می تواند تعیین کند چه چیزی را در جستجوگر در اکسپلور نشان دهد ، این یک لیست جامع از سیگنال ها نیست.
TechCrunch برخی از محرک هایی را که می تواند بر آنچه در صفحه اکسپلور ظاهر می شود تأثیر گذارد را فاش کرد:
شماره ۱: اینستاگرام دنبال و لایک می کند
قوی ترین ماشه ای که تعیین می کند اینستاگرام در صفحه اکسپلور یک شخص قرار خواهد گرفت ، همان چیزی است که آنها در حال حاضر دنبال می کنند و دوست دارد.
اگر یک کاربر بیشتر صفحات زیبایی را دنبال کند و درباره پست های مربوط به آن موضوع لایک و لایک کند ، اینستاگرام در صفحه اکسپلور خود پست ها ، ویدیوها ، فیلم های IGTV و استوری های مربوط به زیبایی را ارائه می دهد ، اما فقط از حساب هایی که هنوز دنبال نمی کند.
شماره ۲: محتوای ویدیویی
عکسهای عالی هنوز هم بیشتر از میانگین پست های ویدیویی در اولویت قرار دارند ، اما درایو برای نمایش محتوای ویدیوی بیشتر در صفحه اکسپلور وجود دارد.
پخش خودکار فیلم ها در صفحه اینستاگرام اکسپلور، ممکن است توجه بیشتری نسبت به یک تصویر ثابت داشته باشد.
شماره ۳: استوری های بسیار بصری اینستاگرام
پست های استوری که فیلم هستند یا عنصر انیمیشن دارند ، در فید اکسپلور در اولویت قرار می گیرند.
به همین ترتیب ، استوری های اینستاگرام با متن کمتری ، اما گرافیک های بیشتری مانند GIF و برچسب می توانند در صفحه کاوش نیز رتبه بهتری کسب کنند.
شماره ۴: ریپست
اگر هدف اصلی شما ورود به صفحه اکسپلورباشد ، می خواهید دو بار در مورد بازنویسی محتوا فکر کنید – TechCrunch فاش کرد که “انواع خاصی از محتوا مانند ریپست پست های خوراک افراد دیگر توسط الگوریتم مشخص می شوند”.
اگرچه هنوز هم می توانید محتوای اختصاصی خود را بعنوان استراتژی خود قرار دهید ، اگر می خواهید یک نقطه آرزو در شبکه اکسپلور صفحه بدست آورید ، سایر مطالب مانند فیلم ها و استوری های اینستاگرام را اولویت بندی کنید!
برای کمک به شما در فکر کردن استراتژیک در مورد صفحه اکسپلور و بهبود شانس انتشار محتوای شما در آنجا ، ما نکاتی داریم که دفعه بعد که ارسال می کنید آنها را امتحان کنید!
اگر می خواهید بدانید که چگونه مطالب شما در اکسپلور قرار میگیرد حتما مطلب بعدی ما را دنبال کنید. از اینجا