با استعفای عشقی موافقت شد

گفتنی است شورای عالی بورس در عین حال مقرر کرد، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته برگزیده و معرفی شود.

با استعفا عشقی موافقت شد

شورای عالی بورس با استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد و انتخاب رئیس جدید به جلسه بعدی شورای عالی بورس در روز سه‌شنبه، موکول شد.
به گزارش ایسنا، در پی استعفای صبح امروز مجید عشقی – رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار، عصر امروز، شنبه ۱۷ شهریورماه، نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس با هدف بررسی استعفای مجید عشقی و با ریاست عبدالناصر همتی – وزیر امور اقتصادی و دارایی، در محل وزارت اموراقتصادی و دارایی، برگزار شد. در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی – رئیس (سابق) سازمان بورس و اوراق بهادار، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد.
همچنین، در جلسه امروز شورای عالی بورس مقرر شد، رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته ۲۰ شهریور ماه، برگزیده و معرفی شود.
گفتنی است؛ در پی واکنش‌های دولتی و رسانه‌ای به موضوع دریافت وام میلیاردی از سوی رئیس و چهار تن از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس که طی نامه‌ای از طرف سازمان بازرسی کل کشور خطاب به عبدالناصر همتی – وزیر امور اقتصادی و دارایی، فاش شد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع را در پی داشت،  صبح امروز مجید عشقی – رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار – استعفای خود را به شورای عالی بورس که ریاست آن را وزیر اقتصاد بر عهده دارد، ارائه داد.

نظرات بسته شده است.