دستگیری پاول دوروف مالک تلگرام در فرانسه / تون و نات کوین ریزش کرد!

پاول دوروف بنیان گذار پیام رسان تلگرام در فرانسه دستگیر شد.

به گزارش رسا نشر- پاول دوروف بنیان گذار و مالک پیام رسان محبوب تلگرام ساعاتی قبل در پاریس دستگیر شده است. دوروف از کشور آذربایجان وارد فرانسه شده بود، بر اساس یک اعلان پلیس بین الملل، در پاریس بازداشت و روانه زندان شده است.

دستگیری پاول دوروف در فرانسهبلافاصله با انتشار این خبر رمزارز تون که متعلق به بنیاد تون و تلگرام است، به سرعت ریزش کرد و ۱۲ درصد قیمت خود را از دست داد. در پی ریزش تون نیز توکن های این بلکچین با ریزش قیمت مواجه شده و نات کوین نیز به تاثیر از تون، با ۴ درصد ریزش به زیر ۰.۰۱۱ دلار رسید.

هنوز مشخص نیست که پاول دوروف با چه عناوین اتهامی بازداشت شده است.آنچه مشخص است اتهامات وی مربوط به محتواهای تلگرام بوده و فرانسه به احتمال زیاد با همکاری اتحادیه اروپا تلاش می کند تا دوروف را تحت فشارمتقاعد به همکاری نموده تا بتوانند به داده های این پیام رسان کاملاً امن دسترسی داشته باشند!. البته شایعاتی نظیر کودک آزادی (پدوفیل)، قاچاق مواد مخدر و تروریسم به عنوان اتهامات پاول دوروف در حال انتشار است.مالک تلگرام تابعیت فرانسه را داراست و در این کشور محاکمه خواهد شد و آنچه گفته شده احتمالاً به ۲۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

دوروف در ۷ سال گذشته در دوبی ساکن بوده و مدیریت تلگرام را از آنجا بر عهده داشته است. تلگرام از زمان راه اندازی بخش جدید مینی وب اپ و در پی آن انتشار و توزیع ایردراپ نات کوین بسیار محبوب شده و ایردراپ های بسیاری از جمه همستر، داگز و بلوم در این پلتفرم در جریان هستند.

در صورت انتشار اخبار جدیدی در این زمینه، از رسا نشر با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

 

منبع رسا نشر

نظرات بسته شده است.