حسن یزدانی، پهلوان شکست‌ناپذیر، با قلبی شکسته بر سکوی نقره

 حسن یزدانی با نتیجه ۷-۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مصدومیت کتف، طلا را از یزدانی گرفت/ حال پدر یزدانی بد شد (+عکس)/ یزدانی در کنار تختی قرار گرفت

حسن یزدانی، ستاره کشتی ایران، در فینال پرافتخارترین رقابت‌های کشتی جهان، با مصدومیتی جانانه روبرو شد اما با اراده‌ای پولادین تا آخرین لحظه مبارزه کرد. با وجود شکست در لحظات پایانی، روحیه قهرمانی او، یک ملت را به تحسین واداشت.

در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس، یزدانی با وجود آسیب دیدگی شدید از ناحیه کتف، که پیش‌تر تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، با تمام توان به میدان رفت. او که در ابتدای مسابقه از درد به خود می‌پیچید، با یک دست مبارزه را ادامه داد و حریف را تا آستانه شکست کشاند. اما در لحظات پایانی، مصدومیت امانش نداد و با نتیجه ۷-۱ مغلوب حریف بلغاری شد.

پدری که قلبش با پسرش می‌تپید

در پی این مبارزه نفس‌گیر، حال پدر یزدانی که با تمام وجود پیروزی پسرش را آرزو می‌کرد، وخیم شد و به سرعت به خارج از سالن منتقل شد. این صحنه، نشان از عمق علاقه و حمایت خانواده یزدانی از این پهلوان بزرگ داشت.

مصدومیت کتف، طلا را از یزدانی گرفت/ حال پدر یزدانی بد شد (+عکس)/ یزدانی در کنار تختی قرار گرفت

رکورددار جدید کشتی ایران

با کسب مدال نقره المپیک، یزدانی به رکورد پهلوان تختی رسید و جایگاه خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های کشتی ایران تثبیت کرد. او با این مبارزه تاریخی، نشان داد که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز می‌توان با اراده‌ای پولادین به موفقیت رسید.

مصدومیت کتف، طلا را از یزدانی گرفت

یزدانی، نماد پهلوانی و اراده

مبارزه یزدانی در فینال المپیک، فراتر از یک مسابقه ورزشی بود. این مبارزه، نمادی از اراده، پایداری و روحیه قهرمانی بود که در دل هر ایرانی موج می‌زند. یزدانی با این مبارزه، الگویی برای تمام جوانان ایرانی شد تا در برابر سختی‌ها تسلیم نشوند و به دنبال رویاهای خود بروند.

نظرات بسته شده است.