سلام بر آقای رئیس جمهور ایران، دکتر مسعود پزشکیان

سلام بر ایران، سلام بر شهیدان و با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، سلام بر آقای رئیس جمهور، دکتر مسعود پزشکیان.

پایگاه خبری رسا نشر – حضور مردم آگاه و فهیم ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ارج می نهیم. به همه سلایق و نظرها احترام می گذاریم. اما بیشتر از همه قدردان حضور آن عزیزانی هستیم که در مرحله اول بنا بر هر دلیل موجه تصمیم گرفتند و نیامدند، اما مرحله دوم به درخواست های ما لبیک گفتند و حضورشان باعث پیروزی صداقت و راستگویی شد. یک هفته همه ایران شاهد امواج تهمت ها، دروغ گویی ها و تخریب های جریان رقیب بودند. با موج سهمگین تهمت ها گاه همسو با ضد انقلاب، گاه گمان می کردیم نکند همین تعداد که هنوز امید دارند و راه تغییر را از اندک روزنه دموکراسی می بینند، پشیمان شوند و برای بار دوم شرکت نکنند!

 

مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران

اما خواست خداوند متعال بود که نه تنها همچون دور اول، بلکه دیروز همه پای کار آمدند و سنگ تمام گذاشتند. امروز روز دیگریست. نگاه دنیا به ما متفاوت و روشن است. بازار هم نشان داد که این انتخاب مورد پسندش بوده. مشارکت بهتر از دور قبل هم موجب رضایتمندی رهبر انقلاب شده و از این بابت همه خوشحالیم. امیدوارم دولت مسعود و مبارک پزشکیان هر چه سریعتر و با قدرت تمام شکل بگیرد، تا اوضاع بدمان به سمت خوبی و خوشی برود. امیدوارم دکتر پزشکیان آنچنانچه که در مبارزات انتخاباتی و مناظرات پر قدرت از مردم دفاع کرد، در دولت مسعودش به درد ما مردم کف خیابان توجه بیشتری کند و طبیب دردهای مزمن و فراموش شده مان گردد. دکتر پزشکیان شایستگی نشستن بر صندلی ریاست جمهوری ایران عزیزمان را دارد. و همانگونه که بارها اعلام کرده است با بازگشت به قانون اساسی و عمل به برنامه های مصوب، عمل به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از متخصصان و خبرگان، می تواند ملت ایران را از این مسیر سخت به سلامت به سر منزل مقصود برساند. انشالله.

به نوبه خودم از همه مردم ایران، اعضای ستاد پر تلاش دکتر مسعود پزشکیان، جبهه اصلاحات و احزاب اصلاح طلب و از همه مهمتر دکتر ظریف عزیز و آقای محمد جواد آذری جهرمی که بدون تردید قهرمانان اصلی آشتی دادن ملت با صندوق آراء هستند، تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از تلاش های تیم تحریریه رسا نشر به جهت انعکاس اخبار و تلاش برای دعوت همگان برای شرکت در انتخابات تشکر و قدردانی می کنم.

به امید سربلندی ایرانم

برای ایران

شبنم حاجی اسفندیاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.