نتایج آنلاین شمارش آراء / پزشکیان پیشتاز انتخابات

رقابت دور دوم انتخابات بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار شد و نتایج آرا تا پایان شمارش و اعلام نتیجه نهایی در همین پست اعلام و بروز می شود.

نتایج آنلاین شمارش آراء

ساعت ۴:۰۶ دقیقه؛ چهارمین نتیجه رسمی شمارش آرا

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور چهارمین آمار شمارش رسمی آرای انتخابات را اعلام کرد.اسلامی گفت: ۲۹ هزار و ۱۷۵ شعبه شمارش و‌ تجمیع شده که شامل ۳۵۷ شهرستان است. وی افزود: کل آرای ماخوذه ۱۳ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۸۰ رای می باشد که آرای نامزدها به شرح ذیل است:پزشکیان: ۶.۹۳۹.۹۵۵جلیلی: ۶.۳۵۹.۰۹۹

 

ساعت ۰۳:۳۵ | اعلام سومین نتایج شمارش آرای انتخابات ۱۵ تیر

محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۲۱ هزار و ۷۹۰ شعبه شمارش شده که شامل ۲۹۸ شهرستان و ۹ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۸۴۳ رای می‌شود.

آرای کاندیداها به این شرح است:

سعید جلیلی ۴ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۹۶۰ رای

نتایج آنلاین شمارش آراء

ساعت ۰۳:۰۵ | اعلام دومین نتایج شمارش آرای انتخابات ۱۵ تیر

محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۱۳ هزار و ۲۷۷ شعبه شمارش شده که شامل ۲۰۲ شهرستان و ۵ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۱۱ رای می‌شود

آرای کاندیدا ها به این شرح است:

مسعود پزشکیان حائز ۲ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۲۲۷ رای

سعید جلیلی حائز ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۵۶۶ رای

نتایج آنلاین شمارش آراء

ساعت ۰۲:۳۴ | اعلام اولین نتایج شمارش آرای انتخابات ۱۵ تیر

محسن اسلامی در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: از ۶ هزار و ۱۸۹ شعبه شمرده شده و ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۸۱ رای شمرده شده، مسعود پزشکیان با ۱ میلیون و۲۶۳ هزار و ۸۷۴رای  و سعید جلیلی با ۱ میلیون و ۲۴۴هزار و۶۴۰ رای را کسب کرده اند.

نتایج آنلاین شمارش آراء

بر اساس شمارش آرا در مناطق روستایی و شهرهای کوچک، مسعود پزشکیان از رقیب خود جلوتر است. همچنین بخش هایی از آرای شهرهای بزرگ نیز شمارش شده که در این مناطق نیز برتری با پزشکیان است.

سخنگوی ستاد انتخابات نیز گفته است با توجه به این که در این دوره فقط دو کاندیدا داشته ایم نتایج زودتر از دور اول اعلام خواهد شد.

همچنین برخی چهره های سیاسی از هم اکنون در صفحات اجتماعی خود پیام های تبریکی برای پزشکیان منتشر کرده اند.

از سوی دیگر، رصد شبکه های اجتماعی اصولگرایان نشان می دهد که برخی از حامیان جلیلی و قالیباف همدیگر را مقصر شکست شان می دانند.

 

نظرات بسته شده است.