سه برند معتبر شمش طلا در ایران

معرفی ۳ برند شمش در ایران

تفاوت شمش و طلای آبشده

.

به یک قطعه طلای بدون شکل و قالب مشخص که عیار آن نیز مشخص نیست و صرفا دارای انگ میباشد، طلای آب شده میگویند که اطلاعات انگ آن مشخص کننده عیار آن میباشد که معمولا بین ۷۰۰ تا ۹۹۰ متغیر میباشد و در سامانه ریگیری ثبت میشود.

خرید و فروش طلای آب شده صرفا مختص فعالان صنفی طلا و جواهر میباشد. فروش آن بدون فاکتور رسمی برای مصرف کننده نهایی بوده و تشخیص اصالت آن برای خریداران میسر نیست.

از معایت خرید طلای آب شده میتوان به ممنوعیت خرید و فروش و عدم ماندگاری اطلاعات انگ در سامانه های ریگیری اشاره نمود. همچنین مشخص نبودن عیار در طلای آب شده و شکل ظاهری آن که معمولا به صورت مفتول یا اشکال غیر هندسی میباشد نیز از معضلات خرید طلای آب شده میباشد.

شمش طلا با فاکتور و عیار مشخص و هک شده روی شمش معامله میشود. خرید و فروش شمش طلا بسیار راحت است و سرمایه گذاران میتوانند با خیال اسوده برای حفظ ارزش پول خود شمش های طلا را در اوزان متفاوت را خریداری کنند و نگران نقدشوندگی آن ها نباشند.

برخلاف طلای آبشده، عیار شمش طلا مشخص و روی آن هک شده است. و همراه با فروش شمش طلا ، فاکتور رسمی و کارت گارانتی ارائه میشود که ضامن اعتبار و اصالت آن است.

خرید شمش طلا در اقتصاد تورمی

خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری در اقتصاد تورمی یکی از گزینه های حفظ ارزش پول است. در شرایط تورم و تحریم اقتصادی یکی از گزینه های امن برای حفظ ارزش پول خرید طلا میباشد.

طلا به دلیل حفظ ارزش خود در تمام دوران ها گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول برای سرمایه گذاران است. یکی از بهترین گزینه هایی که میتوان برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول انتخاب کرد خرید شمش طلا است. زیرا به نسبت دیگر گزینه های سرمایه گذاری کارمزد پایین تر و ریسک کمتری دارد. سرمایه گذاران با خرید شمش طلا در اوزان مختلف و داشتن سبد سرمایه گذاری طلا و مشورت با کارشناسان با تجربه میتوانند سرمایه گذاری ایمن و بدون ریسک در شمش طلا داشته باشند.

خرید شمش طلا در اقتصاد تورمی باعث میشود که با بالا رفتن میزان تورم و پایین آمدن ارزش پولی کشور، ارزش نقدینگی سرمایه گذاران پایین نیاید.

معرفی سه برند معتبر شمش در ایران

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید طلا باید به آن توجه ویژه ای کرد، خرید شمش طلای با اصالت و معتبر است. در این مقاله ما به معرفی معتبر ترین شمش های طلا داخل بازار کشور میپردازیم.

شمش طلا خانه سکه

  • شمش طلای خانه سکه با قدمت بالای ۳۰ سال در ایران شمش هایی در اوزان ۱ تا ۱۰۰ گرم با عیار ۲۴ تولید و ضرب میکند.

شمش طلای خانه سکه به سرمایه گذاران این امکان را میدهد تا با هر میزان سرمایه ای در اوزان مختلف سرمایه گذاری داشته باشند.

شمش طلا زکوین

  • شمش طلای زکوین، یکی دیگر از برند های معتبر بازار است. شمش طلای زکوین با کارت گارانتی و فاکتور ارائه میشود. شمش طلای زکوین یکی از شمش های با اصالت بازار به حساب می آید.

زکوین پلتفرم فروش آنلاین انواع شمش طلا میباشد.

شمش طلای گلستانه

  • شمش طلای گلستانه، شمش گلستانه تولید کننده شمش ۵۰ و ۱۰۰ گرمی ۲۴ عیار است. شمش گلستانه از قدیمی ترین شمش های داخل بازار کشور است. شمش طلای گلستانه با کارت گارانتی زکوین و شماره سریال یکتا ارائه میشود. خرید شمش ۵۰ و ۱۰۰ گرمی گلستانه از گزینه های محبوب و با اصلت برای سرمایه گذاری در شمش طلا به حساب می اید.

شمش خانه سکه با ضمانت زکوین در اوزان ۵ و ۱۰ گرمی با طلای ۲۴ عیار از پر فروش ترین شمش در بازار میباشد. کیفیت ضرب بالا شمش خانه سکه به دلیل ماشین آلات پیشرفته میباشد.

خرید طلا به صورت شمش قطعا دارای مزیت هایی میباشد که میتوان به اصالت و کارمزد پائین اشاره نمود و خرید طلای آب شده به صورت کلی توصیه نمیشود و بایستی سرمایه گذاران تمرکز خود را روی خرید شمش قرار دهند.

قابلیت معامله شمش در تمام مراکز تجاری از نکات قابل توجه میباشد که متاسفانه طلای آب شده امکان معامله بسیار محدود تری دارد.

نظرات بسته شده است.