پمپ آب ایتالیایی

پمپ آب ایتالیایی

پمپ آب ایتالیایی

همواره در بازار برند ها و مارک های گوناگونی از انواع پمپ آب ها عرضه میگردد، اما سوال اصلی این است که کدامیک از این برند ها و پمپ اب ها بهترین هستند؟ برای بعضی افراد بی صدا و یا کم صدا بودن پمپ اب، برای بعضی کیفیت و کارایی پمپ اب حائز اهمیت است و از همین رو به دنبال پمپ ابی هستند که تمامی این خواص و ویژگی ها را دارا باشد.

پمپ آب ایتالیایی یکی از انواع پمپ آب می باشد که به علت کیفیت بالا و کارایی بخصوص آن همواره میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، اگر قصد دارید یک پمپ آب تهیه کنید که طول عمر بالایی داشته باشد و قدرت بالایی در پمپاژ آب داشته باشد. ما پمپ آب ایتالیایی را به شما توصیه می کنیم.

پمپ آب پنتاکس ایتالیا

پمپ آب پنتاکس ایتالیا دارای بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه تولید پمپ آب و فاضلاب، مایعات، منابع طبیعی و غیر طبیعی، به همراه محصولات با کیفیت و پرسنلی مجرب در حال فعالیت می باشد.

شرکت مستر نمایندگی فروش پمپ آب پنتاکس در انواع گوناگونی از جمله پمپ آب پنتاکس خانگی، پمپ آب پنتاکس کفکش، پمپ آب پنتاکس لجن کش، پمپ آب پنتاکس شناور و غیره در توان های متفاوت از جمله نیم اسب، یک اسب، دو اسب و…  با جنس بدنه های مختلف ازجمله استیل و چدن است.

محصولات پنتاکس، هر یک بر اساس احتیاج مشتری طیف گسترده ای از خدمات و محصولات را شامل می شود. علت اینکه پمپ آب پنتاکس بسیار محبوب و پر فروش است، این است که در بازار پمپ آب، یکی از تولیدکنندگان بزرگ پمپ آب در سطح جهانی است و کلیه پمپ های آب را با بالاترین کیفیت، مناسب با هر احتیاج و سلیقه و جهت امور خانگی و صنعتی ارائه می کند.

بخش تجاری پمپ آب پنتاکس ایتالیا همواره در جستجوی کشف نیازهای بالقوه مشتریان می باشد. تا بتواند نیازهای پیش رو در آینده را نیز تحت پوشش قرار دهد. پنتاکس Pentax ایتالیا در نظر دارد تا نیازهای گوناگون مشتریان را از پمپ آب خانگی گرفته تا انواع پمپ آب صنعتی را با توجه به نوع پمپ تامین نماید. طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مششتریان عزیز قرار دهد.

پمپ آب پنتاکس استالیا انواع پمپ آب کفکش، پمپ آب شناور و پمپ آب خطی جهت تمام نیازهای مشتریان اعم از کشاورزی، شهری، خانگی و صنعتی را در برمی گیرد.

پمپ آب ایتالیایی

پمپ آب ابارا ایتالیا

پمپ آب ابارا ایتالیا بوسیله شرکت ابارا ژاپن با استفاده از تجربه و اصول مدیریتی بخصوص ژاپنی ها و تکنولوژی و دقت ایتالیایی، تولید و ارائه می گردد. یکی از با کیفیت ترین پمپ های آب ایتالیایی موجود در بازار پمپ آب ابارا ایتالیا میباشد که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار میباشد.

پمپ آب ابارا یکی از برترین برندهای تولید پمپ آب در جهان است که در تلاش است تا محصولات خود را با حداکثر کیفیت و کارایی تولید نماید. محصولات این شرکت در گروه های گوناگونی اعم از پمپ آب خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آبیاری و فاضلاب قرار می گیرند.

گروه مستر، معتبرترین نمایندگی پمپ آب ابارا در تهران است. ما در گروه مستر پمپ، ارائه کننده برترین پمپ های خارجی و ایرانی با تضمین فروش و گارانتی معتبر هستیم. اگر در پی خرید پمپ آب ابارا هستید، به منظور دریافت لیست قیمت ۱۴۰۳ انواع پمپ آب ابارا، همین حالا با مجموعه مستر، معتبرترین نمایندگی فروش پمپ آب ابارا  تماس بگیرید.

پمپ آب ایتالیایی

در همین زمینه

بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب

پمپ آب لوارا ایتالیا

پمپ آب لوارا ایتالیا وابسته به گروه صنعتی عظیم زایلم، در حوزه تولید پمپ و الکتروپمپ های صنعتی و خانگی، سیرکولاتور ها، لجن کش و کف کش و همچنین ارائه راه حل های اقتصادی، به منظور پمپاژ و گردش آب تمیز و آلوده پیشتاز می باشد. از این پمپ ها می توان در صنایعی همچون موارد زیر استفاده کرد.

۱.خدمات مسکونی و تجاری: ساختمان های مسکونی اعم از هتل ها، مرکز های خرید، مدارس، ساختمان های اداری و بیمارستان ها می باشد. درخواست به منظور دریافت راه حل های کارآمد و قابل اطمینان در حال افزایش می باشد. پمپ آب لوارا می تواند بر اساس ملزومات مشتریان، این تقاضا ها را مدیریت و بررسی نماید.

۲.خدمات عمومی: پمپ آب لوارا در حوزه مصرف آب و بهینه سازی فاضلاب ها تخصص بخصوصی دارد. در اصل این شرکت نوآوری و تجربه را ترکیب نموده تا از طریق آن بتواند راهکارهایی اساسی برای تمام ملزومات مشتریان ارائه دهد.

۳.صنایع کشاورزی: می دانیم که بخش صنعت تقریبا ۷۰ درصد از منابع آبی جهان را مصرف می کند، بنابراین کیفیت و مدیریت در تحویل آب می تواند از نکات حائز اهمیتی باشد که میبایست به آن توجه داشت. پمپ ها و سیستم های مدیریت آب لوارا، متناسب با احتیاجات شما طراحی شده اند. پمپ آب لوارا با توجه به اطلاعات دریافتی، محصولاتی مطابق با احتیاج شما طراحی و تولید می کند.

۴.صنایع نفت و گاز: همان طور که می دانید وجود آب در استخراج نفت و گاز نقش مهمی را ایفا می کند که شرکت لوارا اهمیت و ارزش آن را درک کرده است و جهت جلوگیری از ایجاد فاضلاب نیز به آب توجه خاصی دارد. این شرکت همچنین در زمینه نفت و گاز رنج وسیعی از پمپ ها را عرضه کرده است.

پمپ آب داب ایتالیا

پمپ آب داب ایتالیا دارای بیش از ۴۰ سال سابقه است، و یکی از قدیمی ها در عرصه فناوری های آب و فاضلاب و انتقال مایعات می باشد . پمپ آب داب بوسیله تکنولوژی های بروز، راه حل های کارآمدی را در حوزه خدمات ساختمانی، مسکونی، کشاورزی و آبیاری عرضه میکند.

پمپ آب داب DAB  از نظر فنی بسیار پیشرفته و در عین حال نصبی آسان و کارایی بالایی دارد. و از نظر امور انرژی بسیار بهینه عمل می کند. این پمپ ها در زمینه های گرمایش و سیستم های تهویه، تامین آب و فشار، آبیاری و باغبانی، تخلیه و جمع آوری آب باران، دفع پساب، گردش و فیلتراسیون آب استخر کارایی دارند.

پمپ آب کالپدا ایتالیا

پمپ آب کالپدا ایتالیا یکی از مطرح ترین برندهای تولید پمپ های آبرسانی  در جهان می باشد و رقابتی نزدیکی با برندهای مطرح دنیا همچون پمپ آب پنتاکس، ابارا، داب، گراندفوس، لوارا، سایر، پدرولا و… دارد. پمپ آب کالپدا دارای سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه تولید پمپ های آبرسانی می باشد. پمپ آب کالپدا با تولید انواع پمپ های آبرسانی کوچک خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی، سهم بخصوصی از بازارهای جهانی را دارا می باشد. طیف وسیعی از تولیدات این شرکت در بازار ایران مورد استفاده قرار می گیرد که در چند بخش مهم گروه بندی می شوند.

پمپ آب کالپدا نیم اسب

یکی از پرمصرف ترین پمپ های آب نیم اسب کالپدا، پمپ  مدل های CA – CT -T-TP می باشد. این پمپ با دو طراحی وارد بازار می گردد که در نوع اول CT60  زاویه ورودی و خروجی پمپ ۹۰ درجه می باشد و ورودی پمپ از جلو می باشد. در نوع دوم که  مدل هایCT 61 – T – TP – CA  زاویه ورودی و خروجی پمپ ۹۰ درجه و ورودی پمپ از کنار می باشد.

قطعات پمپ های نیم اسب دارای پروانه ای از جنس برنج معروف به پروانه خورشیدی می باشند. کلگی این پمپ ها به نوعی طراحی شده است که احتیاج به هواگیری را به کمترین میزان می رساند. شفت این پمپ ها از جنس استنلس استیل بوده و بوسیله واسطه و مکانیکال سیل قسمت پمپ از الکتروموتور جدا می شود. کارایی بالای این پمپ و نحوه نصب و راه اندازی آسان آن این پمپ را در گروه پرمصرف ترین پمپ ها در صنعت آبرسانی خانگی قرار داده  است.

قیمت پمپ آب ایتالیایی

قیمت پمپ آب ایتالیایی متناسب با نوع و کارایی آن متفاوت می باشد، به عنوان نمونه پمپ آب ایتالیایی پنتاکس به علت مناسب بودن به منظور کاربردهای کشاورزی معمولی و کوچک و اجازه عبور مواد جامد کوچک از محبوبیت بالایی برخور دار است، جهت استعلام قیمت پمپ آب ایتالیایی با فروشگاه پمپ آب مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی کنند.

نظرات بسته شده است.