درخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهران

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور صد ها غرفه دار از استانهای مختلف کشور ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه در تهران ، ظرفیت های گردشگری و فرهنگی ایران قوی را به هموطنان معرفی کرد .

درخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهران

 

هر یک از شهر ها و استانهای مختلف کشور سعی داشتند تا با روش های خلاقانه ، پتانسیل های خود را به معرض نمایش بگذارند ، برخی ماکت های بزرگی از بناهای تاریخی شهر خود را ساخته بودند و برخی با استفاده از تکنولوژی شهر خود را معرفی می‌کردند.

در این بین غرفه ای در سالن ۳۵ به نام شهرداری تنکابن تاسیس ۱۳۱۴ با شعار تنکابن امروز شهسوار دیروز با ماکتی که ظاهرا عمارت تاریخی شهرداری تنکابن بود چشم نوازی می‌کرد..

درخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهران

شهرداری تنکابن که با جلب مشارکت اقامتگاه‌های بوم گردی ، دفاتر خدمات مسافرتی ، صنایع دستی ، ورک شاپ هنری ، بسته های سرمایه گذاری ، تور مجازی ، طبخ چای ، اهدای بذر نارنج و با انبوهی از درختان مرکبات که هنوز میوه داشتند در این نمایشگاه به خوبی توانست تنکابن را که اغلب مردم ایران به نام شهسوار می‌شناسند معرفی کند .

درخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهران

سالن جلسات غرفه شهر تنکابن به طور مستمر مملو از مدیران، سرمایه گذاران و فعالان گردشگری بود که برای دید و بازدید و یا مذاکره به غرفه مراجعه می‌کردند

درخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهرانیکی دیگر از درخشش های این غرفه حضور مستمر شهردار تنکابن به همراه معاونین و مدیران شهرداری و حضور مسئولین شهرستان تنکابن در غرفه بود .

محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن در گفتگو با خبرنگار ما از بازدید ده‌هزار نفری از غرفه شهر تنکابن خبرداد و از دیدارها و گفتگو ها با متقاضیان سرمایه گذاری ابراز رضایت نمود .

تنکابن با گرد هم آوردن اجزا و ارکان گردشگری ، درکنار پذیرایی سنتی و توجه به گردشگری کشاورزی و صنایع دستی و رونمایی از کتاب های چند زبانه فرصت های سرمایه گذاری و دعوت از خبرنگاران رسانه های مختلف در غرفه تنکابن و با توزیع کارت دعوت بازدید از غرفه در بین سایر غرفه داران یکی‌از درخشش های هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بود .

درخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهراندرخشش تنکابن امروز شهسوار دیروز ، در نمایشگاه گردشگری تهران

عکس###

نظرات بسته شده است.