طراحی غرفه با دیوار سبز یا گرین وال

دیواره های سبز غرفه

طراحی غرفه با دیوار سبز یا گرین وال

 

دیواره های سبز از تجهیزاتی هستند که از گیاهان مختلف ساخته شده‌اند و در غرفه سازی به کار می‌روند تا جلوه خاصی به غرفه دهند. در نوع طبیعی این دیوارها چون گیاهان زنده در آن وجود دارند، نیاز به سیستم آبیاری داخلی دارند.

مزایای گرین وال یا دیوار سبز چیست؟

طراحی غرفه با دیوار سبز یا گرین وال

شادابی و نشاط محیط

به کار گذاشتن این دیواره در غرفه نمایشگاهی باعث شادابی محیط نمایشگاه و همچنین تولید اکسیژن بیشتر در آن محیط می‌شود. نصب گرین وال در غرفه نمایشگاهی باعث تصفیه هوای محیط و همچنین باعث جذب بیشتر مشتری به سمت آن غرفه می‌گردد.

سازگاری با ساختمان غرفه

گرین وال چون در فضای باز غرفه استفاده می‌شوند، به عنوان یک عایق عمل می‌کنند و در هوای سرد و گرم از ورود گرما و سرما به غرفه جلوگیری می‌کنند.

روحیه بخشی به غرفه

با توجه به صنعتی شدن زندگی‌های امروزی و دور بودن از فضای سبز و طبیعت، استفاده از دیوار سبز در غرفه سازی باعث شادابی و بالا رفتن روحیه اشخاص می‌شود.

کاهش آلودگی هوای غرفه

استفاده از گرین وال‌ها در ساخت غرفه نمایشگاهی باعث تصفیه هوا بوسیله ریشه گیاهان می شود که این تصفیه هوا باعث سلامت و بهتر شدن کیفیت فضای هوای محیط می شود.

زیبایی غرفه نمایشگاهی با گرین وال

گرین وال ها یا دیوار سبز در غرفه های نمایشگاهی باعث زیبایی محیط و پر رونق شدن غرفه نمایشگاه می‌شود.

گیاهان مناسب برای گرین وال غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه با دیوار سبز یا گرین وال

گرین وال ها یا دیواره های سبز، به خاطر زنده بودن تاثیر زیادی بر زیبایی فضا دارند. البته همه گیاهان مناسب این دیواره ها نمی‌باشند، در زیر گیاهانی که برای این دیواره ها مناسب هستند را بر شمرده‌ایم:

  • سرخس شاخ گوزنی
  • عروس چمن
  • پوتوس طلایی
  • مریم گلی
  • اسفناج
  • یاسمن
  • پاپیتال
  • سرخس شمشیری
  • سرخس لانه پرنده ای

نکات نصب گرین وال در غرفه سازی

اگر قصد احداث غرفه نمایشگاهی را دارید و برای زیبایی آن می‌خواهید از دیوار سبز یا گرین وال استفاده کنید، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. ابتدا ابعاد فضایی را که قصد نصب این گرین وال را در آنجا دارید اندازه بزنید. سپس اقدام به سفارش محصول با ابعاد مورد نظر کنید. همه فضا باید از گل و گیاه پوشیده شود و فضای خالی وجود نداشته باشد.
  2. حتما هنگام خرید گیاه مورد نظر به شرایط محیطی گل، میزان آبیاری و نور آن توجه کنید تا گیاهی که خریداری کرده اید از بین نرود.
  3. توجه کنید برای زیبایی غرفه نمایشگاهی خود، فقط از یک دیوار سبز استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم برای خرید گرین وال با کیفیت و سالم به مراکز مجاز و معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

کبیرسازان، طراحی انواع غرفه با دیوار سبز

اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان را به غرفه خود جذب کنید، با سپردن طراحی غرفه به کبیرسازان و ایده طراحی غرفه ارگانیک با دیوار سبز را درنظر داشته باشید.

 

نظرات بسته شده است.