قیمت خانه در آمریکا به پول ایران

ما در این مقاله، به بررسی قیمت خانه در آمریکا به پول ایران، می پردازیم.

قیمت خانه در آمریکا به پول ایران

 

کشور آمریکا، از کشورهای محبوب در سراسر جهان برای زندگی محسوب می شود و هرساله، ایرانیان زیادی، در تلاش برای زندگی در این کشور هستند. بسیاری از افراد، تمایل به خرید ملک در این کشور دارند. طبیعتا شناخت قوانین خرید ملک و بخصوص قیمت خرید خانه در آمریکا، از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در این مقاله، بصورت کوتاه، به بررسی پارامترهای قیمت خانه در آمریکا به پول ایران خواهیم پرداخت.

قیمت خانه در آمریکا به پول ایران

در ابتدای کار باید بدانید که نرخ قیمت مسکن در آمریکا، در طی سالیان اخیر، افزایش چشمگیری داشته است. به عنوان مثال، در سال ۱۹۸۰، قیمت ملک در آمریکا حدود ۱۵۰ هزار دلار بوده و در سال ۲۰۰۰، به نزدیک ۱۸۰ هزار دلار رسیده است و این موضوع، یعنی افزایش ۲۰ درصدی قیمت ملک در بازه زمانی دو ساله که می تواند مورد توجه باشد.

از طرفی دیگر، محاسبه قیمت ملک در آمریکا به پول ایران، به عوامل مهمی بخصوص نرخ ارز در ایران بستگی دارد و از آنجایی که در کشور ما، نوسانات ارزی، بسیار بالا است، نمی توان قیمت دقیقی ارائه داد و عددهای اعلام شده، بر اساس نرخ حدودی ارز است. ما در ادامه مقاله، بر اساس عوامل مختلفی که می تواند برای قیمت ملک در آمریکا تاثیر بگذارد، به بررسی اجمالی قضیه، می پردازیم:

منطقه

از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت خانه در آمریکا به پول ایران، منطقه و محل زندگی است که می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد. به عنوان مثال:

  • غرب آمریکا: حدود ۴۱۰ هزار دلار ( حدود ۲۰.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان )
  • شمال شرق آمریکا: حدود ۳۰۰ هزار دلار ( حدود ۱۵ میلیارد تومان )
  • جنوب آمریکا: حدود ۲۴۰ هزار دلار ( حدود ۱۲ میلیارد تومان )
  • غرب میانه آمریکا: حدود ۲۰۰ هزار دلار آمریکا ( حدود ۱۰ میلیارد تومان )

این اعداد و ارقام، می تواند متفاوت باشد و لازم است در این خصوص، با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید تا بتوانید با نگاهی دقیق تر، در این مسیر، قدم بگذارید.

قیمت خانه در آمریکا به پول ایران

سال ساخت

از عوامل مهم و اصلی که می تواند بر قیمت هر ملکی تاثیر بگذارد، سال ساخت خانه است. سال ساخت ملک، بر قیمت خانه در آمریکا به پول ایران، تاثیرگذار است و نوساز بودن و یا قدیمی ساخت بودن آن، می تواند ارزش ملک را تغییر دهد. هرچقدر میزان عمر خانه کمتر باشد و تازه ساخت باشد، طبیعتا هزینه خرید ملک در آمریکا بیشتر خواهد بود. اگر شما جز افرادی هستید که بودجه زیادی دارید و تازه ساخت بودن ملک برای شما مهم است، می توانید خانه های سال ساخت جدیدتری را خریداری کنید.

اما اگر بودجه محدودتری دارید، می توانید به دنبال خانه های قدیمی تر باشید که بتوانید متناسب با بودجه خود، ملکی خریداری نمایید. البته این نکته را بگوییم که قدیمی ساخت بودن خانه، به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. بلکه می تواند خانه ای قدیمی باشد، اما از نظر استحکام، امکانات و جنبه های ظاهری، در وضعیت ایده آلی، قرار گرفته باشد.

وضعیت خریدار

از نکات قابل توجه در خصوص خرید ملک در آمریکا، وضعیت خریدار است که می تواند تاثیرگذار باشد. به عبارت دیگر، متاهل بودن یا مجرد بودن و همچنین، خانم یا آقا بودن خریدار هم می تواند بر میزان قیمت خانه در آمریکا به ایران، تاثیر گذار باشد. به موارد زیر دقت کنید:

  • افراد متاهل: حدود ۲۹۰ هزار دلار ( حدود ۱۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان )
  • خانم‌های مجرد: حدود ۲۰۰ هزار دلار ( حدود ۱۰ میلیارد تومان )
  • آقایان مجرد: ۱۸۰ هزار دلار ( حدود ۹ میلیارد تومان )

همچنین، افرادی که بار اول اقدام به خرید ملک در آمریکا می کنند، ممکن است هزینه کمتری پرداخت کنند و برای دفعات بعدی، هزینه بیشتری را تقبل خواهند کرد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سالها تخصص و تجربه در خصوص خرید ملک در کشورهایی نظیر آمریکا، می تواند مشاور و راهنمای خوبی در زمینه خرید ملک در آمریکا باشد و شما را راهنمایی نماید.

متراژ خانه

نباید از میزان متراژ خانه بر هزینه ملک چشم پوشی کرد. طبیعتا هرچقدر میزان متراژ ملک بیشتر باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت شود. در سال ۲۰۲۰، قیمت خانه در آمریکا به پول ایران، به ازای هر متر مربع ۱۴۰۰ دلار یعنی به نرخ امروزی دلار، ۷۰ میلیون تومان بوده است. بنابراین، با توجه به متراژ ملک، قیمت هم دستخوش تغییراتی می شود و افراد بایستی بر اساس معیارهای مالی خود، متراژ متناسب با پول خود را انتخاب کنند.

قیمت خانه در آمریکا به پول ایران

نکات مهم خرید ملک در آمریکا

حال که با پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت خانه در آمریکا به پول ایران آشنا شدید، بایستی بدانید که شما به عنوان خریدار خارجی، برای خرید ملک در ایالات متحده، بایستی در ابتدا تحقیقات گسترده ای انجام دهید و منطقه مورد نظر خود را در ابتدا انتخاب کنید. انتخاب و استخدام مشاور ملک محلی، می تواند کمک کننده در این مسیر باشد. بعد از استخدام مشاور ملکی، به دنبال ملک مورد نظر خود باشید و بعد از بازدیدهای مکرر از ملک های مختلف، در صورت انتخاب ملک، وارد مذاکره با صاحب خانه و فروشنده شوید و اقدامات قانونی را انجام دهید

بعد از تایید نهایی برای خرید، اقدام به خرید ملک کرده در نهایت، خانه موردنظر را تحویل بگیرید. ذکر این نکته مهم است که آمریکا، برای افراد خارجی، محدودیت های قانونی برای خرید ملک قرار داده است و بهتر است با متخصصان و مشاوران خبره ای مشورت کنید. توصیه ما، مشورت با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ است که با تجربه و تخصص خود، می توانند کمک کننده در این مسیر باشند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی قیمت خانه در آمریکا به پول ایران پرداختیم. عوامل متعددی بر میزان قیمت ملک در آمریکا تاثیرگذار است و ما در این مقاله، سعی کردیم نگاهی اجمالی به این موضوع داشته باشیم. توصیه ما، این است که حتما با کارشناسان و مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید تا بتوانید با آگاهی کامل، قدم بر این مسیر بگذارید.

نظرات بسته شده است.