جانشین فرمانده سپاه: اگر صدها هزار موشک شلیک شود آمریکا چه خاکی بر سر خود می‌کند؟

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ اینکه بدنه موشکی را نشان می‌دهد و آنرا ایرانی می‌داند، این ادعایی دروغ است. باید بگوییم که چگونه سیستم‌های ضد موشک آمریکا نتوانست کاری […]

اینکه بدنه موشکی را نشان می‌دهد و آنرا ایرانی می‌داند، این ادعایی دروغ است. باید بگوییم که چگونه سیستم‌های ضد موشک آمریکا نتوانست کاری کند و اگر صدها هزار موشک شلیک شود چه خاکی بر سر خود می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) جوهر و گوهر زیبای عالم خلقت است، گفت: حضرت زهرا(س) یک زن بی همتاست، شخصیتی که سیده همه زنان اهل دو عالم و سرور زنان اهل بهشت است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز دوشنبه در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات ۱۶) که در ایام سالگرد شهید محلاتی و با حضور بیش از ۳۰۰۰ تن از روحانیون شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) این مطلب را عنوان کرد.وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه حسنه، دستگاه آفرینش است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز ما با یک درخشش نوین و یک افتخار جدید، یک اقتدار جدید، یک شاخص نوین برای ارزیابی پشتوانه مردمی و اجتماعی نظام مان در قلب یکی از خطیرترین موقعیت های نظام به فضل الهی مواجه و روبرو شده ایم.سردار سلامی با تقدیر از حضور مردم بصیر ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اضافه کرد: این برجستگی و درخشش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار معنا بخش، الهام بخش، جدی، متفاوت و پیام آفرین بود.

وی توضیح داد: هنر حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هم کما’ و هم کیفا’ دل همه هواداران انقلاب اسلامی را مستحکم تر کرد و به قلب ها اطمینان دوباره ای بخشید و فضای روحیه و روان انقلابی جامعه ما را حقیقتا’ بازسازی کرد.جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: چرا این حضور متفاوت بود، اگر مردم در فضای رفاه، نبود مشکلات و در یک فضای عاری شبهه افکنی، القای تردیدها، در فضای فارغ از تبلیغات سنگین به نظام، انقلاب و رهبری معظم آن به ارکان نظام در صحنه حضور می یافتند طبیعی بود، اما وقتی مردم با وجود مشکلات سنگینی در بخشی از پیکره اجتماعی ما که همگان به آن معترفیم و آن را می بینیم و با وجود همه تهاجمات سنگین روانی، عملیات روانی سنگین، تهاجمات رسانه ای، سناریوهای سیاسی و فرهنگی بین المللی، القاء شبهات توسط شخصیت ها و جریاناتی که دوره ای در این انقلاب به عنوان چهره های برجسته و شاخص مطرح بودند، نامه پراکنی های جاماندگان و بازماندگان از مسیر انقلاب در چنین فضایی وقتی این حضور گسترده، عاشقانه،آگاهانه و مومنانه را پیدا می کند این الهام متفاوتی را به همه دلدادگان انقلاب و نظام ولایی آن القاء می کند.سردار سلامی تصریح کرد: این حضور الهاماتی روح بخش، دل انگیز، امید آفرین و شوق افزا را به جامعه القاء کرد و این هنر و شکوه این حضور است که تمام توطئه ها را با هم و یکجا خنثی می کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی توانستند همه راهبردهای دشمن را برهم بزنند، گفت: امروز ما برای دفاع از کشورمان نیازمند هیچ کشوری نیستیم‌.جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا در روزگاری مدیریت جهانی را برعهده داشت و انگلیس، صدام، کشورهای مرتجع عرب و رژیم صهیونستی را برای مقابله با ایران مدیریت می‌کرد، تصریح کرد: امروز جایگاه آمریکا تنزل پیدا کرده و آمریکا و صهیونست به هنرپیشه‌های مضحک تبدیل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی‌که ما در محاصره و تحریم بودیم به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کردیم؛ در اوج تحریم به دانش فضایی رسیدیم. زمانی‌که دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کردند به دانش هسته‌ای دست پیدا کردیم. امروزه تمام زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مختلف را خودمان می‌سازیم؛ این از راهبردهای مقام معظم رهبری و مدیریت این رهبر بزرگوار است که باید آنرا به مردم بشناسانیم.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا امروز تا اندازه‌ای تنزل پیدا کرده است که قطعه موشکی را نشان می‌دهد و مدعی می‌شود که این موشک ایرانی است، اظهار داشت: اینکه بدنه موشکی را نشان می‌دهد و آنرا ایرانی می‌داند، این ادعایی دروغ است. باید بگوییم که چگونه سیستم‌های ضد موشک آمریکا نتوانست کاری کند و اگر صدها هزار موشک شلیک شود چه خاکی بر سر خود می‌کنند.

وی گفت: زمانی‌که اسلام شروع به رشد کرد، مشرکان نیز شروع به مقابله کردند. در زمان بعثت پیامبر اکرم (ص) دشمن شناخته شده بود؛ اما در زمان امام علی (ع) این دشمن پیچیده‌تر شد و برای مقابله با آن‌ها نیاز به بصیرت و ایمان بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.