تشکر و قدر دانی و یک نکته مهم !

پایگاه خبری رسا نشر-در طول مدت دو ماه از آغاز فعالیت های رسمی پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر دوستان زیادی با ما در ارتباط بوده و مطالب خود را برای ما ارسال کرده اند که از همین جا از این دوستان تشکر و قدر دانی می نمایم. همچنین نظرات بسیار زیادی در قالب پیشنهادات و […]

پایگاه خبری رسا نشر-در طول مدت دو ماه از آغاز فعالیت های رسمی پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر دوستان زیادی با ما در ارتباط بوده و مطالب خود را برای ما ارسال کرده اند که از همین جا از این دوستان تشکر و قدر دانی می نمایم. همچنین نظرات بسیار زیادی در قالب پیشنهادات و انتقادات دریافت شده است که به همه آنها پاسخ داده شده و امیدوارم که با تداوم این نظرات، اتفاقات بهتری برای این رسانه نوپا و مردمی شکل گیرد.
در میان همه نظرات ارسالی موضوعی که بیشتر از همه به چشم میخورد این بود که “چرا به نسبت سایر رسانه ها کمتر خبر و مطلب منتشر می شود و چرا برخی از اخبار را کار نمی کنید؟”
در پاسخ این سوأل باید بگویم که اولاً رسا نشر یک پایگاه نوپا و تازه کار است و برنامه ریزی های انجام شده ما برای سال ۱۳۹۷، به فعالیت های این رسانه سرعت و قدرت بیشتری خواهد بخشید. اما ما این رسانه را مستقل و مردمی نامیده ایم. چراکه باور داریم رسانه های وابسته به حزب ها ، سازمان ها، نهاد ها و تفکرات مختلف بسیارند و این مردم هستند که در غوغای رسانه ای به فراموشی سپرده شده اند و حتی اگر در جایی نامی از مردم و مشکلاتشان در این رسانه ها برده می شود، مسلماً نیت اصلی، بهره برداری رسانه ای و سیاسی است.و حقیقت ماجرا برایشان اهمیتی ندارد.
از طرفی دیگر به دلیل همان استقلالی که گفته شد، رسالت و هدف خود را بازتاب اخبار و رویدادهای صحیح و سازنده قرار داده ایم. و قطعاً اخباری را که مبنای آن سیاسی کاری، دروغ، تخریب و توهین ونا امید کننده و بر هم زننده آرامش جامعه باشد منتشر نخواهیم کرد. حقیقت این است که برخی از افراد حتی اگر  مسئول مهمی هم باشند حرفها و موضوعات پیرامون آنها مسموم است.مدام در حال انتقاد و القاء نا امیدی در جامعه هستند. هر حرفشان عقبه سیاسی و حزبی دارد. حتی زمانی هم که درباره هنر و فرهنگ و یا حتی دین صحبت می کنند، باز هم از موضع جناحی و حس خود برتر بینی با مردم حرف می زنند. و ما مسلماً رویدادها و سخنان چنین افرادی را بازتاب نخواهیم داد. از اینرو با اینکه گلایه برخی از دوستان را بر حق می دانیم، اما بر خود واجب می دانیم بر اساس رسالت کاری خود از انتشار خبرهایی که به درد امروزِ کشور نمی خورند و نقشی در بهتر شدن حال و احوال مردم و جامعه ندارند جلوگیری کنیم.
در انتها از تمامی همراهان و دوستان رسا نشر تشکر و قدردانی نموده و سلامتی و شادکامی برای ملت شریف ایران از خداوند منان خواستارم
شبنم حاجی اسفندیاری
مدیر مسئول پایگاه خبری رسا نشر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.