تغییر در تقسیمات کشوری؛ ۲۶ شهر جدید اضافه می‌شود

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ براساس ضوابط قانونی چند شهر که بیشتر مراکز بخش‌ها هستند به مجموعه شهرها در تقسیمات کشوری اضافه می‌شود. همچنین تقسیمات کشوری بستری است که […]

براساس ضوابط قانونی چند شهر که بیشتر مراکز بخش‌ها هستند به مجموعه شهرها در تقسیمات کشوری اضافه می‌شود. همچنین تقسیمات کشوری بستری است که توسعه در آن جریان دارد و تا زمانی که خوب چیدمان نشود توسعه در آن به جریان نمی افتد.

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از افزایش ۲۶ شهر به مجموعه شهرهای کشور خبر داد.

ایسنا نوشت: سعید جلالی با بیان اینکه ۲۶ شهر به مجموعه شهرهای کشور اضافه می شود، اظهار کرد: براساس ضوابط قانونی چند شهر که بیشتر مراکز بخش‌ها هستند به مجموعه شهرها در تقسیمات کشوری اضافه می‌شود. همچنین تقسیمات کشوری بستری است که توسعه در آن جریان دارد و تا زمانی که خوب چیدمان نشود توسعه در آن به جریان نمی افتد.

وی با اشاره به این که قوانین تقسیمات کشوری در حال اصلاح است، بیان کرد: اصلاحات در وزارت کشور صورت گرفت و به وزیر ارائه شد.

همچنین این قوانین در سایت وزارت کشور مطرح شده تا مردم نظرات خود را بیان کنند و تا ماه آینده طرح اصلاحی به دولت و مجلس ارائه می شود.

این تاریخدان در ادامه از افزایش ۴۰ حوزه انتخابی به مجموعه کشور خبر داد و گفت:۴۰ حوزه انتخابی و ۴۰ نماینده در حوزه جدید تعریف شده و سهم محمودآباد بر اساس ضوابط قانونی به شکل مستقل نماینده جدا نیست اما منتظر شنیدن مطالبات نخبگان منطقه هستیم.

مدیر کل تقسیمات کشوری  در پایان گفت: مطالبات مردمی و نخبگان اگر منطقی و قانونی باشد حتما پیگیری و اجرایی می‌شود، با ارائه اصلاحات جدید با جمع بندی نظرات مردمی خبرهای خوبی برای کل ملت در راه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.