فتاح: کمک های مردمی به کمیته امداد ۲۰ درصد افزایش یافت

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ با احتساب درآمدهای داخلی ۱۰هزار و ۸۰ میلیارد ریال تاکنون درآمد جذب شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم […]

با احتساب درآمدهای داخلی ۱۰هزار و ۸۰ میلیارد ریال تاکنون درآمد جذب شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۲۰ درصد کمک های مردمی این نهاد در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد مردمی در این نهاد جذب شده است.

به گزارش ایرنا، پرویز فتاح روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهرکرد افزود: با احتساب درآمدهای داخلی ۱۰هزار و ۸۰ میلیارد ریال تاکنون درآمد جذب شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با اشاره به جذب ۳۲۰ میلیارد ریال کمک مردمی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب کمک های مردمی در استان نسبت به میانگین کشوری از افزایش بیشتری برخوردار بوده است.

فتاح تصریح کرد: این وضعیت خوب نشان از نهاد پاک و نگاه دینی مردم این مرز و بوم دارد و بی شک نمی توان این استان را محروم تلقی کرد بلکه دارای ظرفیت های بالا به ویژه در حوزه سرمایه های اجتماعی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه اشتغال را مهمترین ماموریت این نهاد دانست و گفت: اگر مسکن و اشتغال مددجویان به سامان برسد، اصلی ترین ماموریت خود را انجام داده ایم و مابقی وظایف به راحتی انجام پذیر است.

فتاح با اشاره به رشد سه برابری مستمری ماهانه مددجویان، اظهار کرد: با همکاری خوب دولت و مجلس بودجه خوبی برای رفع نیاز مددجویان درنظر گرفته شده و تلاش ما بر این است تا نیازمندان واقعی را شناسایی و به این افراد ارائه خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این نشست افزود: امید است تا در مساله اشتغال و توانمندسازی مددجویان اقدامات مبنایی انجام شود.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، کسب اعتماد مردم را مهمترین سرمایه نهادها دانست و تصریح کرد: مشارکت مردم در امور خیریه بسیار افزایش یافته و این نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد است و انتظار می رود در حفظ و تقویت این اعتماد بیش از پیش تلاش شود.

وی گفت: با وجود مشکلات بسیاری که در جامعه وجود دارد اما مردم همواره از نظام خود رضایت داشته و آن را در صحنه های مختلف به همگان نشان داده اند.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور بررسی وضعیت این استان و دیدار از نقاط محروم روز چهارشنبه به شهرکرد سفر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.