مهدی طائب: جای موسوی و کروبی خوب است و کسی حق ارتباط گیری با آنها را ندارد

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار گفت: راه‌حل مشکل فضای مجازی فیلتر کردن نیست بلکه باید این بخش به‌گونه‌ای کنترل شود که دشمن سوءاستفاده […]

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار گفت: راه‌حل مشکل فضای مجازی فیلتر کردن نیست بلکه باید این بخش به‌گونه‌ای کنترل شود که دشمن سوءاستفاده نکند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب شنبه شب در حاشیه همایش بصیرتی بسیجیان ولایی که در مسجدالاقصی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات ناصحیح دولت در تجمعات اخیر قطع تلگرام‌ها بود، خاطرنشان کرد: این اقدام ناصحیح موجب ایجاد مشکلاتی برای کاربران آن به‌خصوص کسانی که از این راه امرار معاش می‌کنند به‌وجود آورد و معتقدیم راه‌حل در قطع و فیلتر کردن تلگرام نیست، بلکه باید فضای مجازی به‌گونه‌ای کنترل شود که دشمن سوءاستفاده نکند.

وی بیان کرد: از اول تاریخ تاکنون موضوع ورشکستگی را داشتیم در این زمینه بانک مرکزی کوتاهی‌های بسیاری داشت و نظارت‌ها آن‌طور که باید نبود و فشار این کوتاهی‌ها را مردم متحمل شده‌اند. اشکالات زیادی در مبادلات بانکی وجود دارد، در قراردادهای بانکی مشارکت‌هایی با رقم‌های فی‌مابین و توافقی صورت می‌گیرد، گرچه اشکالاتی وجود دارد و ذات بانک ربا است، اما نمی‌توان گفت که تمام اقدامات بانکی دارای اشکال است و موضوع حقوق‌های نجومی هم نگران‌کننده بوده و مبادا به‌گونه‌ای عمل کنیم که خط اصلی‌مان به خطا برود.
اهم اظهارات طائب به شرح زیر است:

*کرسنت پرونده پیچیده‌ای است و هرچه رسانه‌ای‌تر شود کار سخت‌تر می‌شود، باید این بدهی ۲۱ هزار میلیاردی به شکلی منطقی رفع شده و خبط و خطای گذشته جبران شود.

*به برکت انقلاب ‌توانستیم موشکی با برد بیش از ۳۵‌ هزار کیلومتر بسازیم؛ ما موشک، سفینه فضایی و هواپیما نداشتیم و با پرورش نخبگان و متخصصان اکنون در بسیاری از حوزه ها خودکفا هستیم.

* در موضوع داعش هدف اصلی دشمن سوزاندن ریشه ایرانی‌ها بود، دشمن در انجام چنین حرکت‌هایی ۴۰ سال است که ناکام مانده و نه تنها ریشه ایران سوزانده نشد، بلکه این ریشه داعش، آمریکا و اسرائیل بود که سوزانده شد و سال‌های سال است که پرچم‌های ایران، لبنان و حزب‌الله مدام در مرزهای اسرائیل به احتزاز درآمده است.

* دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو قول به مردم این کشور داد که یکی به صفر رساندن بدهی بیش از ۲ هزار میلیارد دلاری و دیگری نجات دادن کشتی به گل نشسته آمریکا بود، آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای که وارد شدند شکست خوردند، حتی در برابر یمنی هایی که چیزی نداشتند و توانستند موشک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر درست کنند.

* در موضوع نفتکش سانچی هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست، تا زمانی که جعبه سیاه باز نشده و نتیجه آن اعلام نشده هیچ چیزی را نباید پذیرفت و چینی‌ها گفتند که برخورد دو کشتی منجر به آتش شد و سوال‌هایی از قبیل علت عدم آتش گرفتن کشتی دیگر و انفجار این کشتی مطرح شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

* جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی ۶۰ شبانه‌روز در حالت آماده‌باش بودند.

منبع: مهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.