“شهرزاد” صدای اعتراضات مردم را شنید!

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ عصر ایران – در روزهایی که از لزوم شنیده شدن صدای مردم بسیار گفته می شود، به نظر می رسد سازندگان سریال “شهرزاد” صدای […]

عصر ایران – در روزهایی که از لزوم شنیده شدن صدای مردم بسیار گفته می شود، به نظر می رسد سازندگان سریال “شهرزاد” صدای مردم را بهتر از دیگران شنیده اند!

فصل اول سریال شهرزاد، به حدی خوش ساخت، خوش قصه و جذاب بود که تیم تولید آن، به صرافت ساخت فصل دوم آن نیز افتادند و بعد از مدتی، فصل دوم شهرزاد در شبکه فروش خانگی فیلم و سریال توزیع شد.
فصل دوم، اما هرگز انتظارها را بر آورده نکرد و تقریباً همه مخاطبان متفق القول بودند که این فصل، بسیار ضعیف تر از فصل نخست بود. رسانه هایی نیز به این نقد پرداختند.
اینک با توزیع قسمت اول فصل سوم شهرزاد که بسیار قوی تر از همه قسمت های فصل دوم بود، مشخص شد که سازندگان این سریال، پیام مردم را دریافته اند. البته باید قسمت های بعدی را هم دید تا به جمع بندی نهایی رسید و امید که شهرزاد، از جمله سریال هایی نباشد که خوب شروع می کنند و بد تمام.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.